jegermed1673434 Skrevet 8. september 2012 #1 Skrevet 8. september 2012 Hei! Jeg leter etter en gammel animert "ungdomsserie" som gikk på tv 2 for noen år tilbake. Jeg husker ikke hva den heter, men når serien startet så var det en kinosal og en skallet mann med popcorn som inneholdt snegler og makk o.l. Han fortalte creepy historier om barn som ikke ville spise maten sin feks og spaghetti monster kom etter dem osv. Noen som husker hva den heter? Tror det var noe med Skrekk og Gru eller Grøss og Gru. Har prøvd å google det men det kommer ikke noe opp
Sarah Dee Skrevet 8. september 2012 #2 Skrevet 8. september 2012 Grizzly Tales for Gruesome Kids eller Grusomme Grøss på norsk. 2
jegermed1673434 Skrevet 8. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2012 Grizzly Tales for Gruesome Kids eller Grusomme Grøss på norsk. Nei kødder du med meg ? Har lett etter det i over en time så gir du meg det rette navnet på null komma niks , tusen takk ! 2
Sarah Dee Skrevet 8. september 2012 #4 Skrevet 8. september 2012 Nei kødder du med meg ? Har lett etter det i over en time så gir du meg det rette navnet på null komma niks , tusen takk ! Er ikke så lenge siden jeg var liten og så på det selv, haha.
Gjest Skrevet 8. september 2012 #5 Skrevet 8. september 2012 (endret) Hei! Jeg leter etter en gammel animert "ungdomsserie" som gikk på tv 2 for noen år tilbake. Jeg husker ikke hva den heter, men når serien startet så var det en kinosal og en skallet mann med popcorn som inneholdt snegler og makk o.l. Han fortalte creepy historier om barn som ikke ville spise maten sin feks og spaghetti monster kom etter dem osv. Noen som husker hva den heter? Tror det var noe med Skrekk og Gru eller Grøss og Gru. Har prøvd å google det men det kommer ikke noe opp Den har jeg også tenkt på noen ganger de siste årene, og aldri kommet på hva den het. Fysj, synes den var så ekkel da jeg var liten! Sikkert ikke like ekkel nå lenger da Endret 8. september 2012 av Dreamdrops 1
Sigokk Skrevet 30. mai 2018 #6 Skrevet 30. mai 2018 å fysj. Har lett etter navnet på den serien i noen år nå. Ønsket å finne ut hva programmet het som ga meg varige skader. Har fått fullstendig dokkeskrekk etter det der. Har ikke klart å være i samme rom eller ta på en dokke etter an av episodene der. Synes virkelig at det var dårlig å sende det programmet sammen med barne tv når jeg var yngre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå