Gå til innhold

Redigere videoer. Tips til bra program for nybegynner?

Anbefalte innlegg

Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet (endret)

Hei.

Hvilke program vil dere anbefale til en som er nybegynner på redigering av videoer?

Jeg ønsker nok hovedsaklig å lære meg hvordan jeg kan slette noen få sekunder av en video midt inne i videoen, kanskje lære om det er mulig å ta av all lyden, tilsette sang og kanskje egen tekst..

På forhånd, takk. :smilorange:

Endret av fr21_5ffdsa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sony Vegas. Finnes hundrevis av guider og hjelpevideoer for nybegynnere på YouTube for eksempel.

Skrevet

Sony Vegas. Finnes hundrevis av guider og hjelpevideoer for nybegynnere på YouTube for eksempel.

Sony Vegas er sikkert et bra program og bruke, og ser at det koster $599.95.(cirka 3500 kroner) I ditt syn, er det verdt pengene?

TS: Ta en titt på denne lenken for en oversikt. Du kan sortere på pris, og jeg ser at det er et bredt utvalg av programmer som er åpen kildekode. Altså gratis.

Har du Mac så fungerer iMovie utmerket. På PC så har jeg liten personlig erfaring. Skal tro at Lightworks gjør susen.

Skrevet

Jeg har aldri betalt for det, så det tenkte jeg ikke på :P

Skrevet

Enkel redigering som å klippe vekk deler av filmen, sette sammen flere filmklipp ol kan du lett gjøre i youtube etter å ha lastet opp filmen(e) der. Du velger selv om andre kan se dem eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...