AnonymBruker Skrevet 8. september 2012 #1 Skrevet 8. september 2012 Noe jeg alltid har lurt på er hvordan klær i butikker, f,eks. HM, er sortert? Etter merke? For meg virker det som om alt henger hummer og kanari fremfor at busker henger sammen med bukser, skjørt med skjørt, t-skjorter med t-skjorter osv. At barne/mamma/herre klær er for seg selv er jo greit, men jeg må jo rote gjennom HELE butikken for å finne frem til aktuelle t-skjorter om det kun er det jeg skal ha. Er det bare jeg som er idiot eller? Anonym poster: d518a07ab1bad308ed03a14f837ea68a 1
apekatt Skrevet 8. september 2012 #2 Skrevet 8. september 2012 Nope, orker nesten ikke å shoppe på H&M siden alt er så rotete der.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2012 #3 Skrevet 8. september 2012 De er vel sortert etter farger? Anonym poster: 8905e46cbef7a4b7fa3fc8716894b878 1
Sugar&Spice Skrevet 8. september 2012 #4 Skrevet 8. september 2012 Hadde alle kundene som var innom hengt på plass klærne der de fant dem så hadde det vært enklere for alle sammen å finne frem. Ja selvfølgelig er det et system der. Ja selvfølgelig er det umulig for de som jobber der å opprettholde de til enhver tid når kunder bare roter til over alt 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2012 #5 Skrevet 8. september 2012 Hadde alle kundene som var innom hengt på plass klærne der de fant dem så hadde det vært enklere for alle sammen å finne frem. Ja selvfølgelig er det et system der. Ja selvfølgelig er det umulig for de som jobber der å opprettholde de til enhver tid når kunder bare roter til over alt Ja, kundene har nok mye av skylden:P Men ikke alt, så ille kan det ikke væreO_o Når er de "ryddigest"? Om morgenen? Vært om morgenen fordi det er så rolig da, men syns det er like vanskelig å finne frem:\ Anonym poster: d518a07ab1bad308ed03a14f837ea68a
Sugar&Spice Skrevet 8. september 2012 #6 Skrevet 8. september 2012 Hvis de ansatte har gjort jobben sin, så skal det være ryddigst på morgenen før alle kundene kommer Det kan jo være at butikken du har vært mye i bare er lite oversiktelig. Noen H&M er grusomme, andre er kjempeålreite Så det er jo selvfølgelig "lokale" forskjeller... Hvis du drar på et kjøpesenter typ 5 min etter åpningstid så tror jeg du skal være ganske safe
Karmosin Skrevet 11. september 2012 #7 Skrevet 11. september 2012 Jeg har inntrykk av at når jeg er ute etter en bestemt farge er butikken (alle butikker!) sortert etter type plagg, mens når jeg er ute etter en bestemt type plagg er butikken sortert etter farge... Selvfølgelig er det bare sånn det virker fordi jeg legger merke til alt som ikke stemmer med hvordan jeg ønsker å lete. Nå som jeg skal se etter grå ullskjørt tenker jeg det blir festlig :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå