Lisa-Marie Skrevet 8. september 2012 #1 Skrevet 8. september 2012 Hei. Jeg har en litt spesiell (?) øyenfarge (har i hverfall ikke møtt noen andre med samme farger) og jeg ønsker å kunne fremheve de litt. Mine øyne er gråaktig blå med en gul ring rundt pupillen, og jeg vil så gjerne trekke frem det gule. Noen har har litt tips? Noen med samme øyenfarge?
Gjest "gjest" Skrevet 8. september 2012 #2 Skrevet 8. september 2012 Hva med grønne øyeskygger som går mot oliven da?
Professor Orm Skrevet 8. september 2012 #3 Skrevet 8. september 2012 Jeg har sånne øyne! Lilla er komplimentærfargen til gul, så da må du gå for lillatoner
Gjest Søgni Skrevet 8. september 2012 #4 Skrevet 8. september 2012 (endret) Jeg har ca sånn øyenfarge. Lilletoner, som nevnt, fremhever gulfargen. Det betyr jo ikke at du må gå for knall lilla øyenskygge, jeg liker godt kalde bruntoner med "lillaskjær" og sånt som grå-lilla nyanser. Jeg synes at for eksempel gull, bronse, de fleste kobbertoner, og varme brun- og jordtoner fremhever det blå i mine øyne. Endret 8. september 2012 av Søgni
AnonymBruker Skrevet 9. september 2012 #6 Skrevet 9. september 2012 Jeg har ca sånn øyenfarge. Lilletoner, som nevnt, fremhever gulfargen. Det betyr jo ikke at du må gå for knall lilla øyenskygge, jeg liker godt kalde bruntoner med "lillaskjær" og sånt som grå-lilla nyanser. Jeg synes at for eksempel gull, bronse, de fleste kobbertoner, og varme brun- og jordtoner fremhever det blå i mine øyne. Bilde? Anonym poster: 8bb54bec32ec4822819a6a80cbf40bc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå