Anciol Skrevet 8. september 2012 #1 Skrevet 8. september 2012 Nå kan vi ikke en gang nyte mat i uteseksjonen på kafeen, uten at de kommer inn i uteseksjonen og tigger mat og penger. Skikkelig irriterende og enaverende! Han som kom inn plukket til seg en pommes fra tallerknen min, så der forsvant min appetitt! 4
Aldrisur Skrevet 8. september 2012 #2 Skrevet 8. september 2012 Oh ja, unnskyld at jeg ler, for det er jo ikke noe å le av. Men nei, alvorlig talt, det er sikkert ikke noe ålreit å miste apetitten.
Aranciata Skrevet 8. september 2012 #3 Skrevet 8. september 2012 Nå kan vi ikke en gang nyte mat i uteseksjonen på kafeen, uten at de kommer inn i uteseksjonen og tigger mat og penger. Skikkelig irriterende og enaverende! Han som kom inn plukket til seg en pommes fra tallerknen min, så der forsvant min appetitt! Han tok mat fra tallerkenen din?? Uff...
Anciol Skrevet 9. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2012 Ja det var motbydelig! Skitne fremmedefingre berøre min mat, ush. 1
Kmatis Skrevet 12. september 2012 #5 Skrevet 12. september 2012 Jeg mister apetitten av å lese innleggene dine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå