Gå til innhold

Ilse Jacobsen støvler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er din erfaring med disse? De er jo ganske dyr, og vil være sikker før jeg kjøper de.

Anonym poster: 64ad7392a12fd52c68bc71d7d676cee3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er iallefall kjempefornøyd med mine. Er foret inni, så de er varme og gode! :)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med mine. Bruker de masse. Holder meg god og tørr i dem (siden de er foret), og blir heller ikke klam. Det var verdt prisen.

Gjest navnelapp
Skrevet

Eg vil anbefale den halvhøge typen, dei høge kan bli litt klamme, og dei låge kan du få snø i viss du trakkar i djup snø. I fjor vinter gjekk eg med mine heile vinteren, og fraus så og seie aldri.

Skrevet

Helt ærlig? Jeg syntes de er tunge og stive i sålen. :tristbla: Men jo bevares, man holder seg tørr på bena i regnvær.

• Liker 2
Skrevet

jeg prøvde disse for noen uker siden, og for mine bein passa di ikke.

jeg prøvde str jeg pleier å bruke, og da var de for små.

og en str større ble de veldig store rundt anklene så de satt ikke no godt. fikk ikke nok støtte.

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Veldig fornøyd med støvlene mine. Har den høye modellen.

Skrevet

jeg synes de er gode. Når man blir vant med dem så er de ikke så tunge. de er varme og tørre :-)

Men, det er noe drit å kjøre bil med :P Da er de plutselig veldig tung og stor

Anonym poster: 142c3c8d63b47dafa44d77f57567fa74

Skrevet

Har de høye i 3 forskjellige modeller, og er kjempefornøyd. De med snøring er kanskje litt videre rundt anklene, men det skiller seg nok litt fra par til par for de er delvis håndlaget.

Gjest Sophie Magdalene
Skrevet

Jeg har de i to forskjellige typer, både høye og lave.

Elsker støvlene, de er så varme og gode at jeg kan gå barbent oppi året gjennom omtrent.

Opplever dem som romslige så jeg bruker en størrelse mindre i støvlene enn jeg gjør i vanlige sko og støvletter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...