^me^ Skrevet 8. september 2012 #1 Skrevet 8. september 2012 (endret) jeg liker stilen utrolig godt og synes den er pen og koslig. MEN: er det virkelig bare jeg som får nok og synes at moten tar litt av når samtlige av venninnene kjører stilen i sitt hjem, samtlige av interiørbutikker o.l nesten utelukkende bare har den stilen inne og nesten samtlige av interiørbladene som er der ute bare har hatt bilder og slik av forskjellige hjem og tips for shabby chic stilen i over 1 år nå....? er det bare jeg som er blitt lei? Endret 8. september 2012 av ^me^ 3
Gjest finurlig Skrevet 8. september 2012 #2 Skrevet 8. september 2012 Åh endelig noen andre som meg! Jeg er så LEI av chabby chic-stilen! Det ironiske er jo at folk går mann av huse for å kjøpe ting som ser "brukt og slitt" ut, i stedet for å faktisk gå opp på loftet og hente ned det som er brukt og slitt, gratis. 12
Fru Duck Skrevet 8. september 2012 #3 Skrevet 8. september 2012 Det finnes da massevis å få kjøpt som ikke er i den stilen? Jeg møter i hvert fall stadig på fristelser, både i butikker, blogger og i interiørblader, og jeg har aldri likt shabby chic noen sinne. 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2012 #4 Skrevet 8. september 2012 Er ikke shabby chick på vei ut for lengst? De av mine bekjente som har greie på interiør (ikke meg, for å si det sånn ) snakker i alle fall om den stilen som om den er på god vei til å bli harry. Anonym poster: 9d83e26b004208271af0e1fcfc2ddc71
^me^ Skrevet 8. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2012 (endret) Er ikke shabby chick på vei ut for lengst? De av mine bekjente som har greie på interiør (ikke meg, for å si det sånn ) snakker i alle fall om den stilen som om den er på god vei til å bli harry. Anonym poster: 9d83e26b004208271af0e1fcfc2ddc71 jeg ser iallefall at folk prøver å selge pallebordene sine av og til på salg/kjøp sidene på facebook Endret 8. september 2012 av ^me^ 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2012 #6 Skrevet 8. september 2012 Jeg er møkk-lei den, for å si det mildt!! Jeg får fnatt av alle som styrer på med helhvitt, LOVE/HOME-bokstaver og veggord i alle rom +++. Jeg styrer i hvert fall langt unna den :-) Men den var jo egentlig ut for lenge sida, hvert fall i følge "ekspertene", men vanlige folk henger litt igjen virker det som.. Og en del interiør-blader kjører fortsatt mye fransk landstil/shabby chic desverre! Anonym poster: 075241af04aaca5fed3db566f69ba6c2 5
Gjest badeand1 Skrevet 8. september 2012 #7 Skrevet 8. september 2012 Lei jeg også. Ser det jo overalt i interiørbutikker. På Nille også! Og det ser så upersonlig ut å ha det sånn. Ser ut som et utstillingshjem fra Ikea elns. Veldig..falskt.. 1
Idril_M Skrevet 8. september 2012 #8 Skrevet 8. september 2012 Den er jo allerede ut, men innkjøperne til interiørbutikkene ser at det selger, så vi blir ikke kvitt det før folk slutter å kjøpe.
Azure Skrevet 8. september 2012 #9 Skrevet 8. september 2012 Jeg skjønner veldig godt at folk blir lei når det går mye i det samme over lang tid. Samtidig så syntes jeg det er dumt med den innstillingen at når noe er ut så må man kvitte seg med stilen. Håper at de som liker stilen fortsetter med den så lenge de er fornøyd og trives med det. Men som jeg skrev over skjønner jeg at det er kjipt med mye av en stil i butikkene, men det blir jo litt sånn i et lite land som norge. Jeg skal bygge hus og irriterer meg også litt over at man gjerne bare får tak i det som er in, for eksempel at fliser nesten alltid går i 30x60 +++ kunne av og til ønske vi skulle bygge i USA fordi det der er markedet så stort og variert. Menmen, får bare håpe det jeg har lyst på blir mer in om et år når vi må begynne å handle inn til hus:P 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2012 #10 Skrevet 8. september 2012 Har aldri vært så veldig begeistret, og synes det er vanskelig å finne pynteting som ikke er hvite og "gamle". Alt det andre er Ikea-ting på en måte. Men hva er det som er in nå? Siden shabby chic er ut? Anonym poster: 120acec6163b3c5026dbcaaa9bed9fc2 1
Gjest Skrevet 8. september 2012 #11 Skrevet 8. september 2012 Den er jo allerede ut, men innkjøperne til interiørbutikkene ser at det selger, så vi blir ikke kvitt det før folk slutter å kjøpe. Hvordan kan det være ut når det selger som hakka møkk? Det er hvertfall veldig in hos mange i min vennekrets.Selv kjører jeg samme stilen som for 10 år siden fordi jeg trives med den(absolutt ikke shabby chic)
Hoppetaujenta Skrevet 8. september 2012 #12 Skrevet 8. september 2012 Hvorfor må så mange følge innredningsmoten slavisk? Det er da bare å kvitte seg med de chabby greiene og finne noe helt annet, så blir det "din egen stil" øyeblikkelig, og den er hver og en helt alene om å ha. Enkelt og greit. Mote er noe forferdelige greier! Ja til personlig kreativitet og stil. 1
Xstrella Skrevet 8. september 2012 #13 Skrevet 8. september 2012 Er ikke rekved stilen populær og da? Jeg har blanding av hvitt, zink og rekved.
bioing Skrevet 8. september 2012 #14 Skrevet 8. september 2012 Poenget er at man ikke får inspirasjon av å se lik stil over alt. Det gjelder i hvert fall for meg. I tillegg vil man ikke ha lik stue eller kjøkken som "alle" andre heller. Men jeg syntes shabby chic-stilen er ganske koselig jeg, men man blir liksom mett på den, av å se alle interiørbloggene med akkurat sånn stil. Men ja hva annet finnes det? Jeg liker liksom ikke masser farger, og syntes ikke minimalistisk stil er så veldig koselig. Så skulle gjerne hatt et alternativ til shabby chic!?
Xstrella Skrevet 8. september 2012 #15 Skrevet 8. september 2012 Alternativ er vel å blande naturlig inn i shabby stilen? Rekved og beis i gråfarger. Jeg liker bedre naturstilen enn den slitte looken. Liker veldig godt grått og kunne tenke meg å male alle rom i grått.
bioing Skrevet 8. september 2012 #16 Skrevet 8. september 2012 Alternativ er vel å blande naturlig inn i shabby stilen? Rekved og beis i gråfarger. Jeg liker bedre naturstilen enn den slitte looken. Liker veldig godt grått og kunne tenke meg å male alle rom i grått. Helt enig at grått er fint, men syntes også det liksom noe "alle" har, og at det er litt 2010(?!) Jeg skal male hele leiligheten nå, og har lyst til å male soverom og kjøkken grått, men er redd det også er litt sånn motefarge som snart blir "ut". Men håper jeg tar feil.
Magnifique Skrevet 8. september 2012 #17 Skrevet 8. september 2012 Hei. Jeg digget shabby-chic-stilen LENGE før den tok av og ble supertrendy. Nå synes jeg dessverre at den er blitt altfor mainstream: Blader, magasiner, butikker og TV - alt fylles opp med denne stilen. Utrolig irriterede. Jeg synes fremdeles at stilen er pen, men det har blitt litt for mye av det gode i løpet av de siste årene.
Sugar&Spice Skrevet 8. september 2012 #18 Skrevet 8. september 2012 ÅH jeg trodde jeg var alene om å hate wallstickers/HOME&LOVE-greiene <3 det var jeg ikke! 4
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 8. september 2012 #19 Skrevet 8. september 2012 ÅH jeg trodde jeg var alene om å hate wallstickers/HOME&LOVE-greiene <3 det var jeg ikke! Å nei, du er absolutt ikke alene... Har aldri likt den stilen og kommer aldri til å gjøre det... 1
Gjest Cupcakes Skrevet 8. september 2012 #20 Skrevet 8. september 2012 Helt enig at grått er fint, men syntes også det liksom noe "alle" har, og at det er litt 2010(?!) Jeg skal male hele leiligheten nå, og har lyst til å male soverom og kjøkken grått, men er redd det også er litt sånn motefarge som snart blir "ut". Men håper jeg tar feil. Hvorfor kan du ikke bare male i grått selvom det er en ut farge? Er jo du som skal bo der, ikke alle andre, så er viktigere at du liker det enn at interiørbladene og bloggerne liker det vel. ÅH jeg trodde jeg var alene om å hate wallstickers/HOME&LOVE-greiene <3 det var jeg ikke! Ånei da, du er laaaangt ifra alene http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=598356&hl=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå