AnonymBruker Skrevet 8. september 2012 #1 Skrevet 8. september 2012 Gifter meg i desember, og tiden flyr! Det er virkelig på tide å få på plass kjolen føler jeg, men jeg ønsker ikke bruke så mye på en kjole jeg skal bruke en dag. Likevel vil jeg så klart at den skal være pen! Jeg tenker å bruke maks 2000-3000, men om det virkelig er drømmekjolen er jeg villig til å betale litt mer. Aller helst vil jeg ha en mega billig kjole til rundt tusenlappen da.. Hadde vært best:) Prøver å google meg fram, men føler ikke jeg finner noen sider med kjolen jeg vil ha. Har sett på finn bl.a, og vært innom flere norske sider meg dyyyre kjoler. Har dere tips til sider med billige kjoler? Anonym poster: 86cd87e56a7dd42ebac728912224f16e
Gjest Adriane Skrevet 8. september 2012 #2 Skrevet 8. september 2012 (endret) Sjekk ut denne siden - den er i Norge, og kanskje finner du kjole til den prisen du ønsker deg (de har stort salg nå). Lykke til! :-) Edit: har nå sortert på pris, så ser du på denne linken, ser du kjoler fra rett under tusenlappen og oppover Endret 8. september 2012 av Adriane
Petalouda Skrevet 8. september 2012 #3 Skrevet 8. september 2012 Finn.no har faktisk mye mer enn jeg trodde, og enkelte kjoler der er både billige og nydelige
Gjest Adriane Skrevet 8. september 2012 #4 Skrevet 8. september 2012 Jeg er enig med deg, Petalouda Men jeg så at ts skrev hun har sjekket på Finn, så da tenkte jeg at hun kanskje ikke fant noe hun likte der, innenfor det prissegmentet hun leter i? Men, det kommer jo nye kjoler på Finn daglig, så det kan jo fort dukke opp noe ts liker, i riktig prissegment (og riktig str).
Petalouda Skrevet 8. september 2012 #5 Skrevet 8. september 2012 he he jeg gikk glipp av hele FInn-kommentaren jeg da, godt andre passer på *ler*
Djungelvrål Skrevet 8. september 2012 #6 Skrevet 8. september 2012 Sjekk ut denne siden - den er i Norge, og kanskje finner du kjole til den prisen du ønsker deg (de har stort salg nå). Lykke til! :-) Edit: har nå sortert på pris, så ser du på denne linken, ser du kjoler fra rett under tusenlappen og oppover Denne var nydelig: http://www.abelone.no/nettbutikk/brud-brudekjoler-tilbehor/brudekjoler/brudekjole-med-perlebroderier-eternety/
CathFoto Skrevet 8. september 2012 #7 Skrevet 8. september 2012 Sjekk bryllupskollekskjonen til Monsoon
Gjest lisha Skrevet 9. september 2012 #8 Skrevet 9. september 2012 www.drommekjoler.no jeg fant min drømmekjole der, nedsatt til 2000 =)
Niennas Skrevet 13. oktober 2012 #9 Skrevet 13. oktober 2012 Tråden er ryddet for reklame. Niennas, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå