AnonymBruker Skrevet 8. september 2012 #1 Skrevet 8. september 2012 Jeg skal til London med familien min i høstferien. Jeg har riktignok vært der to ganger før, men i en alder av 12 og 13 (er 16 nå), uten særlig peiling på hva jeg liker og hvilken stil jeg har osv når det kommer til shopping. Ikke at jeg husker hva som var bra av butikker der heller. Jeg vet jeg skal innom primark, topshop og new look, men noen som har peiling på skobutikker? Er det noen som har vært innom skobutikken Schuh? Hva er prisene der, sånn ca? Og andre forslag til butikker jeg må innom? De gangene jeg har vært der før har jeg gått på diverse museer, london eye, buckingham palace, sett big ben, som jeg kan huske. Noe annet jeg burde få med meg når jeg først er der igjen? Takk på forhånd! Gleeeder meg ! :-) Anonym poster: 38197f9b98de9290b45af7a0c4248bdc
flicka Skrevet 9. september 2012 #2 Skrevet 9. september 2012 Shoppingen i oxford street synes jeg personlig er fantastisk. Fantastisk store H&M butikker, og Primark er jo selvsagt et kapittel for seg selv. Utenom New Look og Top Shop er det også greit å få med seg River Island, Selfridges (mye av Selfridges er latterlig dyrt, men vanvittig mye fint), store Aldo-butikker, Forever21, Zara, Urban Outfitters, American Apparel, osv. Du finner jo selvsagt alt dette enkelt ved å rett og slett gå nedover gata. Schuh er en bra skobutikk. Ligger på litt under norske priser, og fører kjente varer som Hunter, Converse, dr.martens med mer, til noen hundrelapper under norske priser. Utenom de severdighetene du har nevnt, så er det veldig greit å få med seg en musikal når du først er der. Musikalene er fantastiske, og så absolutt verdt pengene. Annet enn det er det kanskje verdt å få med seg Camden Market. Fantastisk mye fint og unikt til en billig penge, og utenom det så er det uansett en opplevelse bare det å være der. Har vært i London 3 ganger tidligere, senest i vår på en klassetur, og det var helt fantastisk. Du gjør all rett i å glede deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå