Gå til innhold

Lidingø offwhite kjøkken - hvilken veggfarge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal sette inn Lidingø kjøkken fra IKEA. Veggfargen på kjøkkenet er nå Chi. I stuen har vi Sand. Vi skal rive en vegg og lage åpen kjøkkenløsning, så det blir en stor operasjon. Oppi alt dette er jeg usikker på hvilken veggfarge jeg skal velge. Jeg ønsker i utgangspunktet noe annet enn hvit/hvittoner, men vet ikke hvor mørkt vi kan gå, evt. i hvilken ende av fargeskalen som blir bra.

Dere andre som har dette kjøkkenet, hvilken farge har dere på veggen?

Skrevet

Vi har et reletivt lite kjøkken så vi har valgt den som heter N-0500. Det ville gått i malingsbutikken og sett hvilke farger som går til Sand. Spør om du kan få en prøveboks og mal noen alternativer på veggen. Når dere velger en mørkere farge vil jeg tro at kjøkkenfargen uansett blir fin.

Anonym poster: d05519cfc91ad6658fab94195e9c4985

Skrevet

Jeg har ikke det kjøkkenet, men et annet hvitt som ligner. Synes det er nydelig med lysegrå eller helt lys gul (litt sånn kremfarge).

Jeg ville sett etter gråtoner om du ikke vil ha hvitt :) Synes også slike fliser passer kjempegodt til det:

y1p_PIzjBWZAldy3DQ6aWydLQCpBvOC5jqF.jpg

(Bildet er stjelt fra google image search!)

Skrevet

Ja, hvis man liker 70-tallsfliser, så... men det er jo helt feil til det kjøkkenet. Grusomt! Går for en farge som går til Sand eller rett og slett sand. Blir fort veldig rotete ellers med åpen løsning.

Anonym poster: d05519cfc91ad6658fab94195e9c4985

Skrevet

Tenkte evt. at vi måtte male om stuen også, hvis sand ikke går til kjøkkenet. Skal ikke ha to ulike farger.

Skrevet

Grå harmoni fra jotun? Men det er vel kanskje noe alle har?

Skrevet
Ja, hvis man liker 70-tallsfliser, så... men det er jo helt feil til det kjøkkenet. Grusomt! Går for en farge som går til Sand eller rett og slett sand. Blir fort veldig rotete ellers med åpen løsning.

De flisene så jo fine ut synes jeg.

Skrevet

Jeg syns offwhite og Sand går veldig godt ihop, jeg, og det var det første jeg tenkte på når jeg så overskriften :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...