Sussi Skrevet 30. mai 2002 #2 Skrevet 30. mai 2002 Det vet jeg ikke. Denne hymnen var en gave fra avisen Vårt Land til Kronprinsparets bryllup. Det står noe om en CD innspilling inne på http://www.vartland.no . Du kan gjerne sende dem en mail om dette ???12
HMSP Skrevet 30. mai 2002 #3 Skrevet 30. mai 2002 Jeg har vært i kontakt med vårt land i dag. De kunne ikke gi noe svar i dag, men jeg skal snakke med dem igjen i morgen. Skal kommme med tilbakemelding da. 12
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2002 #4 Skrevet 31. mai 2002 Leter etter den jeg og, uten hell så langt!! Håper noen gir beskjed dersom den finnes!!!
HMSP Skrevet 31. mai 2002 #5 Skrevet 31. mai 2002 Jeg har snakket med vårt land i dag og de har ikke fått tak i den journalisten det er snakk om (tror det er streik i journalistnorge ) så hun gir meg beskjed så snart hun vet noe mer. 12
HMSP Skrevet 31. mai 2002 #6 Skrevet 31. mai 2002 På vårt lands sider finnes det to utgaver av salmen, med pittelitt forskjellig størrelse. Nå har jeg fått lastet ned den største og ved første gjennomgang er den klart bedre. Helt ren og pen. Her er en link til denne siden. Lykke til. Send meg gjerne en mail hvis man får problemer. Klem12
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2002 #7 Skrevet 31. mai 2002 tusen takk HSMP ) nå ble jeg kjempeglad, har lasta den ned allerede. Kjempeflott !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå