Gjest milk Skrevet 8. september 2012 #1 Skrevet 8. september 2012 (endret) vil ha en tørrshampoo som ikke lukter så mye. Finnes det? De jeg har prøvd er define, got2b og proffs, og alle de lukter for mye (proffs stinker). Endret 8. september 2012 av milk
Sugar&Spice Skrevet 8. september 2012 #2 Skrevet 8. september 2012 Dette er relativt billige tørrshampooer. jeg ville prøvd noen som er dyrere som ikke har like mange parfyme- og lukttilsetningsstoffer
Gjest milk Skrevet 8. september 2012 #3 Skrevet 8. september 2012 Dette er relativt billige tørrshampooer. jeg ville prøvd noen som er dyrere som ikke har like mange parfyme- og lukttilsetningsstoffer Men hvilken da?
Minttu Skrevet 8. september 2012 #4 Skrevet 8. september 2012 Jeg skulle til å foreslå Batiste, men de lukter litt, men ikke så ille da og jeg synes lukta bare er det med engang og en liten stund.. De har i hvert fall den på Vita. Men du kan jo sjekke på f.eks blivakker.no, der er det noen dyrere tørrshampooer. Har ikke prøvd noen der selv, men kan jo hende det er noen der for deg
Sugar&Spice Skrevet 8. september 2012 #5 Skrevet 8. september 2012 Gå i noen forretninger og hør med de som jobber der. Vita, frisører osv osv osv. Hvis du ikke vil betale i dyre dommer i frisørsalongen selges det ekstremt billig på div utenlandske nettsider
FantasDick Skrevet 8. september 2012 #6 Skrevet 8. september 2012 Batiste lukter en del, men det lukter godt og lukta går over. Jeg synes Define og Got2be lukta skikkelig høgg, og lukta forsvant heller ikke. Ugh.
Gjest Tigress Skrevet 8. september 2012 #7 Skrevet 8. september 2012 Boots sin luktar ikkje så mykje. Men så synest ikkje eg at Proffs luktar så mykje, då...
Gjest Swarovski Skrevet 8. september 2012 #8 Skrevet 8. september 2012 Jeg hørte et sted at man kan bruke babypudder som tørrshampoo. Er det noen som har forsøkt det?
Gjest "gjest" Skrevet 8. september 2012 #9 Skrevet 8. september 2012 Jeg har en fra Lee Stafford. Funker fjel!
juliane Skrevet 9. september 2012 #10 Skrevet 9. september 2012 Jeg bruker mengder av Proffs, og har aldri tenkt over at den lukter noe som helst?
Ethereal Skrevet 9. september 2012 #11 Skrevet 9. september 2012 Jeg bruker tørrshampoo fra Lush. Den synes jeg ikke lukter spesielt mye. Fungerer veldig greit.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2012 #12 Skrevet 9. september 2012 Jeg har en tørrshampo fra Ambiance. Veldig fornøyd. Denne er ikke i sprayform, men i pudderform. Du setter refillen i en kost og så drar du kosten over håret. Kjøpte den på Ebay, men nå finner jeg den desverre ikke der lenger. Har lest at noen anbefaler en som heter Clean, så det blir min nye tror jeg, dersom de har tørrshampo for mørkt hår. Denne: http://www.ebay.com/...=item35bf9077da Anonym poster: 7f89f09a9b8bc27018951666b4c0faed
Figaro Skrevet 9. september 2012 #13 Skrevet 9. september 2012 KMS makeover spray bruker jeg, funker kjempebra og ikke noe sjenerende lukt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå