Gå til innhold

Skifter dere klær hver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonym poster: a84a91561a41b3299b829de8e8e0a2fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ikke bukse nødvendigvis, men ellers, ja.

Edit: Men jeg vasker ikke alt etter en gangs bruk, bortsett fra undertøy og slikt da.

Endret av HedvigR
Skrevet

Kan bruke BH 2 dager. Genser/skjorte som jeg har utenpå andre ting bruker jeg gjerne et par ganger. Buksen kan jeg bruke flere dager. Resten går i skittentøyet etter en gangs bruk.

Skrevet

Bruker sjelden bh, bruker singlet. Den bytter jeg hver dag men kan godt bruke en topp 2 dager og en bukse i ei uke. Bruker uniform på jobb så bruker ikke buksene mange timene uansett.

Skrevet

Eneste jeg bytter daglig er singletter, truser og sokker. Andre ting kan jeg bruke flere dager, men bruker de sjeldent på rad. Bukser vasker jeg kun når de er skitne.

• Liker 4
Skrevet

Niks ,det er da ikke nødvendig . Dessuten ; jeg er på jobb om dagen så jeg bruker klærne bare noen timer på ettermiddag og kveld , slett ikke nok til at det blir skittent .

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Ytterst sjeldent jeg har på meg det akkurat det samme to dager på rad. Men det som ikke er skittent eller trengs og vaskes etter en dag legger jeg til side, og bruker det en annen dag eller i kombinasjon med noe annet. truser og sokker byttes hver dag. BH kan jeg bruke noen dager, og bukser vaskes enda sjeldnere, fordi jeg ikke bruker de så lenge om gangen. Alt annet ser jeg an.

Skrevet

Bytter hver dag ja, men vasker ikke alt hver dag. ( forutenom truser. bh,sigletter,evt tights osv)

Skrevet

Jeg går ikke i det samme to dager på rad, men kan fint legge vekk bukser, tykkere gensere og cardigans for senere bruk, uten å vaske plaggene først. Tøy som sitter tett på kroppen hives til vask hver dag.

• Liker 3
Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Ja, men som flere her vasker jeg ikke nødvendigvis alt etter kun en gangs bruk.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Skifter undertøy, singlet og sokker hver dag. Bukser bruker jeg til de er skitne og trenger en vask. Topper og gensere skifter jeg hver dag. Jobber i barnehage og har stort sett flekker av prim, leverpostei, snørr, maling, lim osv på klærne.

• Liker 1
Skrevet

Skifter kjoler hele tiden. Undertøy bruker jeg max en dag.

Skrevet

Eneste jeg bytter daglig er truse og sokker. Skjønner ikke greia med å bytte klær for å vaske dem etter hver eneste dag med mindre de er møkkete eller lukter, det sliter veldig på klærne.

• Liker 5
Skrevet

Leste en gang om et forsøk med en dongeribukse ; en person brukte den i flere mnd uten å vaske den , den ble skitten ja men ingen farlige bakterier ell noe i den . Så det er ikke helseskadelig og ikke skifte hele tida hvertfall :)

Skrevet

Bruker aldri samme antrekket to dager på rad nei, men vasker ikke nødvendigvis klærne etter en dags bruk.

Gjest Fairydust
Skrevet

Leste en gang om et forsøk med en dongeribukse ; en person brukte den i flere mnd uten å vaske den , den ble skitten ja men ingen farlige bakterier ell noe i den . Så det er ikke helseskadelig og ikke skifte hele tida hvertfall :)

Det sies jo at dongeribukser ikke skal vaskes. I det hele tatt. Jeg gjør det, men har hørt om mennesker som rett og slett aldri har vasket dongeribuksa si.

Skrevet

Jeg vasker omtrent aldri buksene mine, det må jeg ærlig innrømme. Har en god del av dem, og de byttes ut hver dag, slik at de går i rundgang, så det skal mye til før de blir skitne.

Jeg går sjelden med samme plagget hver dag, men det betyr ikke at det legges til vask. Om det ikke lukter svette kan jeg fint bruke en t-skjorte to ganger, men ikke nødvendigvis to dager på rad.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Ja!

Anonym poster: 66c9ec95f5aff4fab6d336b3e397b5c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...