Gjest LonelyAngel Skrevet 8. september 2012 #2 Skrevet 8. september 2012 Hvis det er snakk om første date, så ville jeg ikke gjort alt for mye ut av det. Jeg hade fått angst dersom vi skulle gjort "det og det" på første date. Keep it simple Hent henne hjemme og kjør på en fin resturant Senere når dere er bedre kjent kan dere gjør mer utav det. Lage middag hjemme, se film (jeg liker å se film det gjør det mindre skummelt for da trenger man ikke å prate hele tiden). Konklusjon: Ikke gjør for mye av det i starten, det kan skremme. Når dere finner blir bedre kjent kan dere slå på stor-trommen! 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2012 #3 Skrevet 8. september 2012 En liten lavvo (hvis det er stygt vær) ved et vann, hvor han fikset bål, grillet fisk og serverte vin. Nyte resten av kvelden der på noen varmende skinn. For første date ville jeg nok foretrukket noe litt aktivt og med middag men nært andre mennesker. F.eks piknik i parken med badmintonspill. Anonym poster: 45a7760dbf7770eaf1318b12d76a9ca2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2012 #4 Skrevet 8. september 2012 Hva er din perfekte date? Først og fremst med den riktige mannen. Ville gått på kino, deretter en rusletur i gatene der vi diskuterer filmen eller andre ting som måtte komme opp. Avslutte med kafebesøk hvis man finner et rolig sted uten barnevognmafia etc. Og gjerne avtale date nr. 2 der og da, så man slipper å skrive "når ringer han"-innlegg på kg dagen derpå Husk å skru av mobilen. Og styr unna bowlingen. Anonym poster: c7fdb8bcf8fa000c80faf62ab1babc5c 1
Gjest Carousel Skrevet 8. september 2012 #5 Skrevet 8. september 2012 (endret) Jeg liker at første date er helt avslappet. Er fornøyd med en kopp kaffe - kanskje en lunsj, og en rusletur langs havna. Jeg er litt sjenert, og hadde bare blitt skikkelig klein under en lang middag. Ellers er en perfekt date en dag når man gjør noe sammen - som begge liker. For meg er en fisketur, reker og hvitvin avslappet og SKIKKELIG romantisk Endret 8. september 2012 av Carousel
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 8. september 2012 #6 Skrevet 8. september 2012 Den perfekte daten for meg handler ikke så mye om hva man gjør og hvor, men hvem man gjør det sammen med. Jeg trives best hvis det er en avslappet forhold, og gjerne at man gjør noe der det ikke kreves at praten må gå hele tiden. Vil heller gjøre noe "morsomt" enn å sitte på en stiv restaurant å være konstant redd for pinlige stillheter. Men det gjelder jo egentlig kun på første date. Er det en jeg kjenner godt kan man egentlig gjøre hva som helst.
Mermaid Blues Skrevet 8. september 2012 #7 Skrevet 8. september 2012 Jeg foretrekker å ikke spise på første date, men hadde smelta helt om han tok meg med på teater
solch Skrevet 9. september 2012 #8 Skrevet 9. september 2012 Syntes den klassiske se film fungerer bra jeg. Dempet lys, anledning for litt kos, samtidig er det ikke så pinlig om det skulle bli stille
Jolene Skrevet 9. september 2012 #9 Skrevet 9. september 2012 (endret) Min mest perfekte date hadde vært som følger: Se Formel 1 på tvn, med øl/whiskey i glasset og gjerne en sigar i hånda. Eller noe mer man kan gjøre sammen: Dra å se på Rally, DragRace, motorcross ol. Nettopp fordi dette hadde vist meg at han elsket motorsport, noe jeg gjør selv. Endret 9. september 2012 av Gitte89
Djungelvrål Skrevet 9. september 2012 #10 Skrevet 9. september 2012 Tivoli må være perfekt Å sitte på restaurant eller hjemme er ofte litt pinlig, man har sjelden masse å prate om når man ikke kjenner hverandre så godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå