Gå til innhold

Hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leser bloggen til Lene Orvik.

Hun har tidligere bodd i Ålesund sammen med kjæresten sin i mange år, men flyttet til Oslo for ett år siden pga. at hun ville oppdage hva byen hadde å by på. Hun hadde alltid vært nyskjerrig på det. Hun driver bloggen, samt jobber i Oslo. Nettopp flyttet hun inn i ny leilighet sammen med bestevenninnen sin.

Er det dette noen kaller i pose-og-sekk?

Hva hadde dere tenkt hvis samboeren deres plutselig ville bo i en annen by sammen med kameraten sin?

Jeg synes bare det er litt vittig. Har aldri hørt om noen som har gjort på den måten før.

Anonym poster: d0e508d231b6a80fa145088f98e29618

Videoannonse
Annonse
Gjest Violetta
Skrevet

Jeg har ikke lest bloggen, men tenker at hvis det er ok for henne og kjæresten og de ikke har barn , får hun gjøre som hun selv vil.

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenker at det sikkert er noe de har blitt enige om av grunner som passer dem, verre er det vel ikke. :)

Skrevet

Jeg forstår meg aldri på mennesker som leser andres blogger så iherdig at de velger å ta med en potensiell problemstilling fra bloggen.

Får seriøst ekkel+kvalm-frysninger hver gang jeg hører om profesjonelle bloggere og mennesker som leser bloggen deres.

• Liker 4
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Hadde ikke tenkt noen ting. Fint at han vil gjøre det han trives med ;)

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Hadde ikke vært aktuelt for oss, men om det funker for dem så er det vel ikke så mye å si?

Skrevet

Jeg forstår meg aldri på mennesker som leser andres blogger så iherdig at de velger å ta med en potensiell problemstilling fra bloggen.

Får seriøst ekkel+kvalm-frysninger hver gang jeg hører om profesjonelle bloggere og mennesker som leser bloggen deres.

Kan du forklare meg hvorfor?

Kan ikke problemstillinger som regjerer på blogger være like aktuelle in real life?

Anonym poster: 20e79dda7dd0239782afd58581ea1303

Skrevet

Kan du forklare meg hvorfor?

Kan ikke problemstillinger som regjerer på blogger være like aktuelle in real life?

Anonym poster: 20e79dda7dd0239782afd58581ea1303

Nei.

I dette tilfellet er hele saken en ikke-sak. Noen gjør noe som er riktig for dem, hvorfor skal andre bry seg med det?

Hele tråden virker som et patetisk forsøk på reklame for bloggen, og leker med brekningsrefleksen min.

• Liker 3
Skrevet

Bloggere skriver for andre mennesker, og inviterer til at de kan følge med på livet deres. Jeg kan ikke si at jeg synes problemstillingen var så veldig interessant jeg heller, men synes ikke det er så veldig creepy at TS har noen tanker rundt det han/hun leser..

Anonym poster: ab406ff8e2c71f312b8a399b1edf38fc

Skrevet

Bloggere skriver for andre mennesker, og inviterer til at de kan følge med på livet deres. Jeg kan ikke si at jeg synes problemstillingen var så veldig interessant jeg heller, men synes ikke det er så veldig creepy at TS har noen tanker rundt det han/hun leser..

Anonym poster: ab406ff8e2c71f312b8a399b1edf38fc

Skammen er ikke i at bloggere skriver om dette, men at folk faktisk leser bloggene deres! Hvem bryr seg om hvordan ei random jente bor? Eller hva hun har shoppet, eller hva hun mener om sminke?

Bloggere har makt, penger og kan spre idiotien sin til alle og enhver, nettopp fordi alle og enhver faktisk leser det de skriver! Jeg hater faktisk de som ukentlig klikker seg inn på fotballfruens og alle de andre tøttenes blogger mye mer enn selve bloggene selv. Og ja, vi snakker hat.

Toppbloggere og deres fanskare er en pervers satire av dagens samfunn.

Jeg holder igjen fast på at hele denne tråden er et patetisk forsøk på å reklamere for en crappy blogg, og bruker den til å fyre opp hatet mitt enda mer.

Skrevet

Selv om jeg ikke har sterke følelser om det, er jeg enig med Katten. Jeg forstår virkelig ikke at mennesker følger med på slike blogger. Det er kjempepinlig at noen skriver slike blogger og at noen leser dem.

Gjest rabrabara
Skrevet

Blogging hadde jo ikke eksistert hvis det ikke fantes lesere. Litt som at prostitusjon ikke hadde eksistert dersom det ikke fantes horekunder. Ingen sammenligning ellers. Jeg leser noen få blogger selv. Ikke de som irriterer meg da, men de sominspirerer meg. Trenger ikke mer som irriterer meg i hverdagen...

Gjest rabrabara
Skrevet

Ok, nå har jeg lest et par poster og lurer på en ting: hva gjør denne damen til jobb?

• 4 måneder senere...
Skrevet

Hun er i alle fall i ferd med å bli slik som FF når det kommer til reklame. Det innlegget om øyenbrynsserumet er jo i aller høyeste grad reklame, men det har hun ikke skrevet. Skrev derfor en kommentar der jeg påpekte dette, og denne har hun ikke godkjent. Kommentarer som er skrevet senere og som gagner produktet hun reklamerer for, er selvsagt godkjent. Skikkelig umodent og dårlig.

Skrevet

overskriften var så vag at jeg tenkte å sjekke ut hva du tenkte.

Så omhandlet det en blogg. Og det leser jeg ikke så jeg vet ikke hvem vedkommende er.

• 1 år senere...
Skrevet

Syns hun ser ut som et mannfolk i ansiktet jeg...

• 8 måneder senere...
Skrevet

Ser veldig tydelig på de siste bikinibildene at hun har tatt silikon. Hvorfor vil hun ikke innrømme dette? Hun godkjenner ikke kommentarer om dette heller. Hva er greia?

Skrevet

Ser veldig tydelig på de siste bikinibildene at hun har tatt silikon. Hvorfor vil hun ikke innrømme dette? Hun godkjenner ikke kommentarer om dette heller. Hva er greia?

Skjerp deg. Ser da naturlige ut de!

Anonymous poster hash: 170c5...fec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...