Gå til innhold

Bekymret for langtidseffekten av md formulations

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ingen av dere som bruker md som bekymrer dere for langtidseffekten av å vaske ansiktet to ganger om dagen med et syreprodukt? Potensielle negative effekter som ikke viser seg før om 10-20 år? Jeg vet ingenting om sånt, men det bekymrer meg for å begynne å bruke produktene. Hva tenker dere om saken? Håper jeg får noen svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ingen av dere som bruker md som bekymrer dere for langtidseffekten av å vaske ansiktet to ganger om dagen med et syreprodukt? Potensielle negative effekter som ikke viser seg før om 10-20 år? Jeg vet ingenting om sånt, men det bekymrer meg for å begynne å bruke produktene. Hva tenker dere om saken? Håper jeg får noen svar :)

Jeg tror ikke du får problemer med å bruke hjemmeprodukter over lang tid, de er for milde til det Det de gjør er å eksfoliere huden forsiktig, og det på en bedre måte enn om du skulle brukt en rens med peelingkorn. Du trenger faktisk ikke bruke vanlig peeling når du bruker disse Dessuten har glykolsyre en rekke andre positive effekter, feks. akne, inngrodde hår, pigmentflekker for nevne noen. Glykolsyre er også med på å binde fukt. Det eneste du bør tenke på er å beskytte huden mot sol, den kan bli litt sensitiv i forhold til akkurat det. Men det problemet kan enkelt løses ved å bruke foundation med SPF. Fruktsyre er også et av veldig få ingredienser som er vitenskaplig anerkjent innen hudforbedring. Og om du ikke vet helt hvilke krav som trengs for å bli det, så kan jeg informere deg om at de er veldig, veldig strenge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...