Gjest anonym Skrevet 8. september 2012 #1 Skrevet 8. september 2012 Nåt tid slutta barna dere og gråte da dere forlot dem i bhg ? Sønnen min har gått der en mnd akkurat nå og er kjempetrist og gråter hvert gang jeg går.(Bare for og si det med engang,det er ikke trass osv) Og når jeg kommer og hneter han gjør han det samme.Da hopper han omtrent opp til meg begynner og gråte og vinker hade til personalet.
Gjest pysepusen Skrevet 8. september 2012 #2 Skrevet 8. september 2012 Her tok det ca. ti måneder. Han hadde det kjempefint om dagen, men gråt ved levering/henting likevel. Helt normalt Nå gråter han igjen etter ferien. Men det går seg nok til! Mamma sier at både lillesøs og jeg gråt hele vår barnehagekarriere, men vi hadde det fint om dagen
Leanne Skrevet 8. september 2012 #3 Skrevet 8. september 2012 (endret) Er det er lite barn? Jeg jobber i barnehage og pleier å trøste foreldrene med at de små barna gråter ved avskjed fordi de ikke har nok språk. Det de litt større barna sier er jo, mamma jeg vil ikke du skal gå, vi hadde det jo så koselig hjemme. De små har ikke ordene og bruker gråt som argument. Mest sannsynlig har barnet det bra i barnehage, men om det fikk velge ville det helst vært hjemme.. Mine egne barn er større og min 5åring kan innimellom spørre om vi ikke bare kan ringe og si at han er syk slik at vi kan være hjemme, kose oss, lage kakao og se på film (da må jeg forklare at det ikke går og at jeg må på jobb) Mamma er jo best, klart barnet ikke vil du skal gå hver dag når det blir eldre ønsker det kanskje å gå i barnehage/ på SFO selv om mor har fri og er hjemme.. Da er vennene viktigst Endret 8. september 2012 av Leanne
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2012 #4 Skrevet 9. september 2012 Han er to år.Har ikke så mye språk.Men han fikk beskjed om at han ikke trengte og gråte da jeg kom og henta han.og det syne jeg ingen ting om.Han må få lov til det om han vil.Det er hans måte og reagere på da jeg kommer.Det sa jeg til dem også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå