AnonymBruker Skrevet 8. september 2012 #1 Skrevet 8. september 2012 Noen som vet hvorfor hun slettet bloggen? Anonym poster: 595a159953813d42e9619f3ada4880c8
-Jiinxs- Skrevet 8. september 2012 #3 Skrevet 8. september 2012 Enda en blogg hvor jeg føler det burde stått en advarsel før man kom inn på siden. "Det er en stor sjangse for at du blir dummere av å lese denne bloggen, vil du forsatt gå videre?" 13
TMB Skrevet 8. september 2012 #4 Skrevet 8. september 2012 (endret) I bloggen min kan dere lese om mitt spennende liv som består av shopping, sminke, festing, godene toppblogg drar med seg og rett og slett bare nyting av livet. :laugh: Jeg lurer på hvorfor hu gidder å gjøre seg til så mye, for det går vel ikke an å være så dum som hu liksom skal være? Endret 8. september 2012 av TMB
Gjest BabyBlue Skrevet 8. september 2012 #5 Skrevet 8. september 2012 Åh hjelp, nå har hun også blitt en gakkgakk.
Bernardette Skrevet 8. september 2012 #6 Skrevet 8. september 2012 Blir ikke dere litt redde inni dere når dere leser hvordan Norges yngre befolkning er? For jeg blir faktisk ordentlig skremt. 4
Gjest BabyBlue Skrevet 8. september 2012 #7 Skrevet 8. september 2012 Blir ikke dere litt redde inni dere når dere leser hvordan Norges yngre befolkning er? For jeg blir faktisk ordentlig skremt. Ehem... Ja, for vi tar alle og dropper ut av skolen, lever av blogger, forstørrer leppene og provoserer for å få oppmerksomhet
Bernardette Skrevet 8. september 2012 #8 Skrevet 8. september 2012 Whatever bæjbi blu, hun ER en del av Norges yngre befolkning og hun er dessverre ikke alene om å representere den biten der; det er mange i hennes klasse. Og det ER skremmende. 4
Djungelvrål Skrevet 8. september 2012 #9 Skrevet 8. september 2012 Dum som et stykke brød får liksom en helt ny mening... 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2012 #10 Skrevet 8. september 2012 Norges stolthet. Anonym poster: 94ae08d8a22deebcaf904378c0839d4c
AnonymBruker Skrevet 8. september 2012 #12 Skrevet 8. september 2012 Storesøsteren til Heidi prøvde å ha en egen blogg en tid men ga det opp for det kom bare inn en masse kommentarer og spørsmål om søsteren hennes. Hun prøvde å slette og blokkere folk som stilte spørsmål om søsteren hennes, men til slutt ga hun opp. Kan ikke være lett å ha Heidi til søster... Jeg synes jenta er mye søtere og penere uten sminke enn med. Anonym poster: 94ae08d8a22deebcaf904378c0839d4c 1
Kytro Skrevet 9. september 2012 #14 Skrevet 9. september 2012 Blogg.no slettet bloggen hennes da hun byttet portal. de hadde og tatt ned bloggen hennes flere ganger før. de ringte henne og klaget flere ganger på hva hun gjorde. så ble hun lei og flyttet.
Djungelvrål Skrevet 9. september 2012 #15 Skrevet 9. september 2012 Er hun ikke sarkastisk da? Nei...jeg tror hun er en smule enkel..dvs lettere mentalt handikappet. 7
Gjest O___o Skrevet 9. september 2012 #16 Skrevet 9. september 2012 Hun skriver jo for å provosere - og folk GÅR jo fem på. Samme med han Gullungen. 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2012 #17 Skrevet 9. september 2012 Hun skriver jo for å provosere - og folk GÅR jo fem på. Tror ikke det. Så ikke folk henne i det derre Svinesund-programmet? Tviler på at hun skulle klart å late som i de settingene, med kameraer rundt seg, og gjennom hele dagen flere ganger. Ikke pokker om hun er så god skuespiller. Anonym poster: 0507732d7dd2fd009ff0f6dc06f5cfea 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2012 #18 Skrevet 9. september 2012 Tror ikke det. Så ikke folk henne i det derre Svinesund-programmet? Tviler på at hun skulle klart å late som i de settingene, med kameraer rundt seg, og gjennom hele dagen flere ganger. Ikke pokker om hun er så god skuespiller. Anonym poster: 0507732d7dd2fd009ff0f6dc06f5cfea Jo, hun spilte en slags rolle, også i den serien. Unntaket var vel scenene i bilen på vei til Sverige (med han personlige treneren), i de scenene var hun seg selv, men ganske litt ekstra goofy. Han personlige treneren uttalte senere (off camera tror jeg) at han likte henne og godt kunne ansette henne fordi hun er så blid og utadvent... Dette vet jeg fordi jeg kjenner en som har gått i klassen hennes, hun er IKKE sånn som hun er på bloggen, på bloggen spiller hun en rolle for å provosere.. Hele konseptet med bloggen hennes er å provosere for å få mange treff og krangel i kommentarfeltet, slik at hun havner høyere opp på blogglisten. Blogg.no lønner bloggerene øverst på listen med faste lønninger. Info her: http://info.blogg.no/1299783908_bloggno_betaler_deg_f.html Så Heidi A har fått en grei fast sum for en blogg som hun bruker vesentlig mindre tid på enn hva en gjennomsnittsblogger gjør... Fordi å provosere er mer lettvint/raskt enn å blogge om testing av sminke, mote mm. Så slikt sett er hun "smart". Mange antar at hun ved å ha en såpass provoserende blogg har brent alle broer til å kunne bli ansatt i en normal jobb, og at hun dermed ikke er smart. - Men vi som kjenner litt til henne vet at hun faktisk har - tro det eller ei - et veldig vinnende vesen (usedvanlig blid, smilende og veldig lett å prate med, utadvent ovenfor fremmede mm). Så jeg tror ikke hun kommer til å slite med å finne seg en jobb. Tror hun har fått en jobb nå, hun jobber som barista eller noe? Når dette er sagt, så håper jeg at hun "blir mer voksen" og legger seg på en ny linje i den nye bloggen hennes, provoseringen er kjedelig i lengden... Hun burde ta et hint fra svenske "Kissie" (som også provoserte minst like mye, ble Sveriges største blogger, og så begynte hun å blogge "sympatisk" ) Anonym poster: 2dc2f6bdcc5ceb944bb4d72e273c62ea
toffel Skrevet 9. september 2012 #19 Skrevet 9. september 2012 Tror ikke det. Så ikke folk henne i det derre Svinesund-programmet? Tviler på at hun skulle klart å late som i de settingene, med kameraer rundt seg, og gjennom hele dagen flere ganger. Ikke pokker om hun er så god skuespiller. Anonym poster: 0507732d7dd2fd009ff0f6dc06f5cfea Hvilken program? Finnes det på nett?
AnonymBruker Skrevet 9. september 2012 #20 Skrevet 9. september 2012 Fordi å provosere er mer lettvint/raskt enn å blogge om testing av sminke, mote mm. Så slikt sett er hun "smart". Jepp. Gjøre seg om til en gakkgakk = smart. Kjempesmart. Anonym poster: 94ae08d8a22deebcaf904378c0839d4c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå