Belle Skrevet 8. september 2012 #1 Skrevet 8. september 2012 (endret) Heisann Jeg prøver å se NRK nett tv via IPad,men får hele tiden denne meldingen: Authorization Required This server could not verify that you are authorized to access the document requested. Either you supplied the wrong credentials (e.g., bad password), or your browser doesn't understand how to supply the credentials required. Apache/2.2.3 (CentOS) Server at nrk-sonnyvmecd.vizrt.com Port 80 Noen her inne som kan hjelpe meg og som har peiling? Takk på forhånd Endret 8. september 2012 av Belle
Nevian Skrevet 8. september 2012 #2 Skrevet 8. september 2012 Kan jo være det har sammenheng med at man møtes av følgende melding på NRKs nettsider: Vi gjør oppgraderinger av iPhone /iPad-versjonen, og tjenesten kan derfor være noe ustabil. Beklager!
Belle Skrevet 8. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2012 (endret) Kan jo være det har sammenheng med at man møtes av følgende melding på NRKs nettsider: Vi gjør oppgraderinger av iPhone /iPad-versjonen, og tjenesten kan derfor være noe ustabil. Beklager! Takk for svar Da får jeg heller prøve igjen med jevne mellomrom. Endret 8. september 2012 av Belle
Belle Skrevet 8. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2012 Nå fikk jeg denne beskjeden: Programmet du ønsker å se er enten ikke tilgjengelig i Nett-TV for mobil eller ikke tilgjengelig for din telefon. Den skal være tilgjengelig på nett tv,fatter ikke hva som er galt..Hmmmm... Noen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå