positivitet Skrevet 7. september 2012 #1 Skrevet 7. september 2012 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en fin, billig, svart skinnjakke? Må ha en i morgen ser dere så lurer på om noen her har tips til hvor de selger! Takk:)
Gjest Vampen Skrevet 7. september 2012 #2 Skrevet 7. september 2012 De fleste steder, akkurat nå? Jeg synes jeg ser 5 forskjellige i hver eneste klesbutikk jeg har vært innom de siste ukene. 3
positivitet Skrevet 7. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2012 De fleste steder, akkurat nå? Jeg synes jeg ser 5 forskjellige i hver eneste klesbutikk jeg har vært innom de siste ukene. Ok, bare jeg som ikke har lett etter skinnjakker i det siste, så har nok oversett. Men liker ikke når det er så mye dilldall på de. Liker når de er litt enkle. Håper de har det noen steder.
Gjest Herr Heftig Skrevet 7. september 2012 #4 Skrevet 7. september 2012 Vampen da, TS er mann, det er bare jentejakker å få nå for tiden. Kanskje du kan prøve en MC-sjappe.
positivitet Skrevet 7. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2012 Vampen da, TS er mann, det er bare jentejakker å få nå for tiden. Kanskje du kan prøve en MC-sjappe. Ha ha ha. Jeg er ikke mann, står det det? Ups. Jeg skal ha JENTEjakke
Gjest Herr Heftig Skrevet 7. september 2012 #6 Skrevet 7. september 2012 (endret) Ha ha ha. Jeg er ikke mann, står det det? Ups. Jeg skal ha JENTEjakke +1. I så fall har nok Vampen rett. Jeg lurte litt på hva en mann skulle med svart skinnjakke i disse dager. Brun derimot. Endret 7. september 2012 av Herr Heftig
Gjest Vampen Skrevet 7. september 2012 #7 Skrevet 7. september 2012 Ok, bare jeg som ikke har lett etter skinnjakker i det siste, så har nok oversett. Men liker ikke når det er så mye dilldall på de. Liker når de er litt enkle. Håper de har det noen steder. Jeg tror ikke det skal være så vanskelig å finne i disse dager. De fleste kjedebutikkene har svarte skinnjakker. HM har vel bilde av sine i nettbutikken. Du kan jo ta en titt, og se om det er noe sånt du er ute etter. Hvis ikke, så er det bare å prøve en av de andre. Men som sagt, det skal ikke være vanskelig, butikkene renner over av skinnjakker, burgunder og strikk. 1
positivitet Skrevet 7. september 2012 Forfatter #8 Skrevet 7. september 2012 Jeg tror ikke det skal være så vanskelig å finne i disse dager. De fleste kjedebutikkene har svarte skinnjakker. HM har vel bilde av sine i nettbutikken. Du kan jo ta en titt, og se om det er noe sånt du er ute etter. Hvis ikke, så er det bare å prøve en av de andre. Men som sagt, det skal ikke være vanskelig, butikkene renner over av skinnjakker, burgunder og strikk. Ja, får prøve Oslo city i morgen. Satser på at jeg finner noe :-D
Gjest Vampen Skrevet 8. september 2012 #9 Skrevet 8. september 2012 Ja, får prøve Oslo city i morgen. Satser på at jeg finner noe :-D Det gjør du helt sikkert. Jeg tror f.eks jeg har sett noen ganske enkle, og billige, på B.Young. Uansett, lykke til med jakten! 1
Gjest NerdMedSverd Skrevet 8. september 2012 #10 Skrevet 8. september 2012 Å kjøpe "skinnjakke" på H&M til 400kr er bare tull, elendig kvalitet og er ofte ikke ekte skinn heller. Bruk heller god tid på å finne en du liker og legg litt penger i det. En skikkelig jakke koster en del penger, men til gjengjeld kan du kan ha den resten av livet.
sebra Skrevet 11. september 2012 #11 Skrevet 11. september 2012 Det er vel litt overdrevent å si at det bare er tull. Jeg kjøpte en jakke fra Villa i fake skinn for kanskje 400kr i 2007, og den har vært mye brukt og den har holdt og holder seg fortsatt bra. 1
Gjest Skrevet 11. september 2012 #12 Skrevet 11. september 2012 Du finner skinnjakker overalt. Bare å gå i den første og beste butikken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå