Gå til innhold

Lån uten sikkerhet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...på 30 minutter :o

er det noen som slår til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel har jeg gjort mye rart i mitt liv, men der går grensen :kul:

Skrevet
Bare 20 minutter står det jo... :klø:

Fader, jeg har ikke opprinnelige synsporbelmer, det har bare blitt mye vin :eeeh:

Skrevet
Vel har jeg gjort mye rart i mitt liv' date=' men der går grensen :kul:[/quote']

Ok, nå passer det å fortelle litt om det rare du har gjort :tunge1:

*care nysgjerring*

Skrevet

Nå står det 30 min...

Leya er forvirret..

Eller har synsproblemer etter 1 øl...

Skrevet

Å nei du, care! Siden du aldri ville fortelle meg hvorfor du lurte på om det var lov å jakte på rev, vil jeg ikke fortelle noe som helst :P

Skrevet
Å nei du' date=' care! Siden du aldri ville fortelle meg hvorfor du lurte på om det var lov å jakte på rev, vil jeg ikke fortelle noe som helst :P[/quote']

:o oj, har jeg utelatt noe...*skynder meg å fortelle* (men da må du holde din del av avtalen :tunge1: )

Ok, her kommer jeg kjørende fra min XXXXX i arbeidstiden og plutselig får jeg en ekkel følelse. Jeg har faktisk akkurat sett filmen "Ulvesommer" (og ble fly forbanna av disse bondetampene, men jeg gråt også). Og hva ser jeg, jo mange megaharry biler, slike store amrikanere, men lasteplan. Barke harrymenn. Og :cry: en rødrev, død :cry: ...da brister mitt hjerte.....hva betyr dette? Er det noe ulovelig på gang? Har jeg observert noen jeg ikke burde se? (Har sett mye amerikansk film) og jeg kommer til kontoret. Går til de andre medarbeiderene og spør: er det lov å jakte på rev? Ingen vet noe :cry: Men hvem tyr jeg til? JO, :vinke: jentene på kg, the best there is :blomst: og svar får jeg...da blir jeg rolig, men er alikevel litt trist, siden jeg elsker dyr og selvsagt mennesker ( for ikke å bli misforstått).

Skrevet

Fy, care! Når jeg leser innleggene dine får jeg lyst på rødvin, og det har jeg ikke...

OK, en av de mindre lure tingene jeg har gjort, i følge min mor, er å kjøpe meg en morsom, men temmelig lite praktisk bil til mange hundre tusen. Det verste er at jeg har gjort det to ganger! (Kjørte den første til totalvrak i høst...). Som 33-åring burde jeg vel heller ha brukt pengene på to skikkelige familiebiler.

Hadde jeg hatt rødvin, kunne nok historiene ha blitt saftigere :sjarmor:

Skrevet
Fy, care! Når jeg leser innleggene dine får jeg lyst på rødvin, og det har jeg ikke...

OK, en av de mindre lure tingene jeg har gjort, i følge min mor, er å kjøpe meg en morsom, men temmelig lite praktisk bil til mange hundre tusen. Det verste er at jeg har gjort det to ganger! (Kjørte den første til totalvrak i høst...). Som 33-åring burde jeg vel heller ha brukt pengene på to skikkelige familiebiler.

Hadde jeg hatt rødvin, kunne nok historiene ha blitt saftigere :sjarmor:

Shit...du må jo sørge for å ha rødvin i hus. Men du, jeg kunne ane at det var en bil med i bilde... :ler:

Skrevet

Det er jo nettopp rødvin som gjerne gir meg disse mindre gode ideene i utgangspunktet... :ler:

Skrevet
Det er jo nettopp rødvin som gjerne gir meg disse mindre gode ideene i utgangspunktet... :ler:

"Whatever"...sagt med stemme av Kjartan :tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...