Gå til innhold

Begynt å gå på do ute? Forstoppelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Katten min var lenge innekatt, første året av sitt liv. I sommer har han vært utekatt, selv om han også velger å være inne mye av tiden.

Han har hele tiden gått på do inne, i kassa. Men nå har han ikke gjort bommelom der på snart en uke tror jeg. Så at han pissa der for et par dager siden, men det er alt.

Skal jeg bare tro at han går på do ute nå? Hadde vært litt vrient å gå på leting etter noe ute, har en jungel av planter og div rundt huset. Han kan jo også ha gravd det ned.

Anonym poster: 7cd8c99679395469c79a48d806ae423a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min brukte noen uker på å "finne seg til rette" ute. Nå har han ikke brukt kassa siden, utenom en gang hvor det var midt på natta og han måtte tisse veldig. Da var det en god del sutring ved døra først før han så seg nødt til å gi opp. Eneste jeg kan tenke meg er om du holder han inne et par dager for å undersøke når han går på kassa, men jeg tror muligens pusen din har begynt å gå ute :)

• Liker 1
Skrevet

Takk skal du ha, man må visst bare smøre seg med litt tålmodighet her inne. Har holdt han inne i to perioder i somme, på grunn av skader, og det har vært et mareritt.

Har fortsatt ikke gått på do inne, så jeg satser på at han gjør det ute og ellers er frisk og rask. Har ikke ikke sett noen sykdomstegn, at han er slapp e.l.

Anonym poster: 7cd8c99679395469c79a48d806ae423a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...