Gå til innhold

yrkene deres??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er markeds- og salgssekretær, og til høsten begynner jeg på deler av allmennlærerutdanning!! (På kveldstid)12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er barne og ungdomsarbeider, jobber nesten fullt og er student ved siden av - regner med å bli førskolelærer når jeg blir ferdig icon_smile.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

Håper at jeg snart er CRA (clinical research associate), eller klinisk forskningskoordinator som det heter så kjekt på norsk. Får vite denne uken? Ønsker meg så iiiinderlig fast jobb.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er økonomikonsulent i et reisebyrå:-)12

Skrevet

"research professional biology" i legemiddelindustrien

Skrevet

Blir forhåpentligvis veterinær om noen år:)

Skrevet

Jeg jobber som konsulent for UNICEF i New York.

Skrevet

Jeg er researcher i et rekrutteringsfirma. Prøver å finne flinke folk til de oppdragene vi har icon_smile.gif

Skrevet

har et håp om å bestå eksamen om noen dager...da er jag kanskje VERNEPLEIER!!!- og stolt av det!!!

Skrevet

Jeg jobber på Rimi,er gravid i uke 23 og skal gifte meg i mai 2003.

Skrevet

Er utdannet hjelpepleier, men har byttet bransje. Nå jobber jeg i resepsjonen på ett/to hotell(fikk ny jobb denne uken!)12

Skrevet

Hei!

Jeg er sosionom-student på andre året, jobber på et omsorgssenter for rusmisbrukere ved siden av studiene.

Koz.. icon_smile.gif

Skrevet

Jeg er sykepleier med videreutdannig

Skrevet

Jeg skal ut i reklame- bransjen nå til høsten der jeg skal begynne å jobbe i ett reklamebyrå icon_smile.gif *gleder meg*

Ellers har jeg jobb som ekstrahjelp i

en CD butikk, men det er bare foreløpig icon_smile.gif 12

Skrevet

Jeg er student på hovedfag i informatikk. Regner med å fortsette på doktorgrad etterpå.12

Skrevet

Jeg er legestudent 4. året. 2 år igjen!!jippi.

Fotograf ved siden av..

12

Skrevet

Jobber på treningsstudio som resepsjonsvakt. Har ikke tenkt til å forbli i dette "yrket" resten av mitt liv...

Jeg går musikklinje på videregående nå. Har planer om å bli musikkpedagog eller musikkterapeut etterpå. Men da må jeg gå musikkhøyskolen først... og det er vel kanskje litt vanskelig å komme inn der. Så jeg får se hva det blir til.

Skrevet

her er det vist mange kontor og data mennesker.

jeg er utdannet konditor og jobber i ett bakeri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...