Gå til innhold

Kveldens norske talenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg som lovet å se om Kurt han lille danseren på 8 år som breaket kom videre også glemte jeg å skru over tidsnok! Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også skrudde ikke over... Fikk med meg at Alex sa nei... også ville tydligvis Mia ikke være den kjipe, så hun sa ja (selv om hun nettopp hadde sagt nei til en breake-gruppe som likevel kom seg videre rett før). Vil det si at breakeren adil sa nei til 8 åringen?

Virker som om ingen av dommerene har baller nok til å være den kjipe. De er rett og slett urettferdige.

Skrevet

Jeg også skrudde ikke over... Fikk med meg at Alex sa nei... også ville tydligvis Mia ikke være den kjipe, så hun sa ja (selv om hun nettopp hadde sagt nei til en breake-gruppe som likevel kom seg videre rett før). Vil det si at breakeren adil sa nei til 8 åringen?

Virker som om ingen av dommerene har baller nok til å være den kjipe. De er rett og slett urettferdige.

Ja det var akkurat det som skjedde. Adil sa han måtte hjem og trene mer og komme tilbake senere. Ingen som vil være den kjipe. Mia visste nok at Adil kom til å si nei og dermed at han kom til å ryke ut og gadd selvfølgelig ikke å si nei hun også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...