Gå til innhold

Deres russenavn? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå vært innom en rekke forum og blogger for å få forslag til russenavn, men jeg trenger virkelig flere. Selvfølgelig skal jeg finne russenavn som passer til vennene mine og som har en ordentlig bakgrunn/forklaring, men jeg blir litt inspirert av å lese andres navn og forslag. Såå, hva var deres russenavn? Og har dere noen ideer?

:)

Skrevet

Russ 09 her. Vennene mine ga meg navnet Dramakvvin. :sjenert: Jeg ble kalt drama queen en del ganger da (helt ufortjent selvsagt) og de syns kviin var gøyere enn queen.

Anonym poster: ebfa1fe0f5ae5f2d95615e67b372489c

Skrevet

Var russ i fjor (2011), kan ikke huske at jeg hadde noe russenavn? :jolie:

Skrevet

Ingen ga meg russenavn, og ikke har jeg noe kallenavn.. Så jeg skrev bare Rasmus på lua :ler: Og jeg er jente..

Men, hadde jeg vært russ nå skulle jeg ha kalt meg noe som Finlandia eller noe.. Da jeg er litt for interessert i Finland, finske rock/metal band, finsk kultur osv :fnise:

Anonym poster: 8902381497aaec5da00a5f9c7e888998

Skrevet

Mitt russenavn var Søstra til *etternavnet mitt*.

Fordi kameratene til broren min kalte hverandre etter etternavnet mange ganger, og mange av de visste hvem jeg var, men huska ikke hva jeg het... så jeg ble kalt det mange ganger :P

Venninnene mine og broren min syntes så det hadde vært et genialt russenavn til meg :P

Ta noe som er helt typisk deg, eller et kallenavn du har fått.

Skrevet

Takk for inspirasjon, folkens! Haha :D Men rart med dere som aldri fikk noe russenavn.. Hm

Skrevet

Xena fordi på den tiden da jeg var russ 2002, var jeg vill etter Xena!

Skrevet

Kom med flere forslag, da!:D

Skrevet

Jeg heter Wirkola, og av til kan jeg komme med uttrykk aka Sheldon Cooper. Litt sånn; Viste du forresten at... (og en eller annen fakta som egentlig ikke er så viktig, men som jeg av en eller annen grunn kan.) For eks hvorfor du hyler når du skvetter.

Så jeg ble kalt Wirkopedia.

En venninne spille mye Call of duty, så hun ble kalt Call of bjuti

Presidenten het vel PR- kåt eller noe slikt

<br /><br /> Anonym poster: 48d9fe12fb2695a83e9ec69f38b887b9

• Liker 1
Skrevet

Mitt russenavn var "Lost in space" siden jeg har en tendens til å bli litt bortevekke ;-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...