Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har prøvd Konjac Sponge:) Både til meg selv og til barna mine:) De er virkelig helt fantastiske!!!! Jeg kjøpte mine på www.lovelyskin.no

Skrevet

Jeg har den rosa for sensitiv hud :) den er FANTASTISK!:) Super glatt hud og føler meg veldig fresh :)

Anonym poster: 16e3b2425b3ef07ff120e635777a38e2

Skrevet

Wow, nå har jeg jo vært fall lyst på :D

Tror jeg bestiller ett par snart, holder ikke å prøve bare en type :P

Flere med erfaringer?

Skrevet

interessant.... hvilken passer til min kvisehud/hudorm/milier? er det "såpe" inni svampen? bare fukte med vann? hvor lenge varer en sånn?

Anonym poster: 5841f8660479afc80138f3afd16a5b37

Skrevet

Jeg har brukt den rosa for sensitiv hud i ca 1 mnd nå, og den er bare helt super! Tror jeg skal bestille en til tenåringsjenta mi og.

Skrevet

interessant.... hvilken passer til min kvisehud/hudorm/milier? er det "såpe" inni svampen? bare fukte med vann? hvor lenge varer en sånn?

Det skal stå hvilken svamp som passer til forskjellige hudtyper. Jeg kjøpte min på Coverbrand, og der sto det veldig greit forklart. Usikker på hvor lenge den varer, men jeg mener å ha hørt 2-3mnd.

Fukter den bare med lunkent vann, vasker over ansiktet, skyller den etterpå og henger den til tørk. Viktig at den får tørke.

Skrevet

Det er ikke såpe inne i svampen (det er hele poenget!:) Mener det er plantefibrene fra Konjac Planten som naturlig renser huden:) Tror den svarte svampen passer uren hud.

Skrevet

Interessant... Noen som har erfaringer med den svarte svampen?

Skrevet

Anbefaler alle å bestille på feelunique og ikke andre sider.. er til halve prisen på feelunique :) de er fantastiske!!

Anonym poster: 16e3b2425b3ef07ff120e635777a38e2

Skrevet

Godt tips! Synes allikevel at det er greit å slippe å vente på produktene, samt forholde meg til norske trygge nettbutikker:) Fikk min bestilling dagen etter da jeg bestilte fra Lovelyskin :) Håper det kommer i butikk snart!

Anonym poster: 760fb05a74d6412f288cad9daec4c6c9

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg bestilte den svarte, og fikk den i posten her om dagen. Har såvidt begynt å bruke den, og syns dette er ganske merkelige greier. Hehe! Men den er behagelig å bruke og huden kjennes ganske glatt og myk etterpå. Må nok vente noen uker for å vurdere resultatet igjen, er spent på å se om det gjør huden min mindre uren.

Noen andre som har testet disse svampene siden sist?

Anonym poster: efb0b703498e151632b81a14b584a017

Skrevet (endret)

Oi! Her var det mange som var fornøyde!

Har selv lurt litt på disse svampene som appellerer meg endel. Det er altså slik at man ikke trenger å bruke andre såpeprodukter i tillegg? Svampen er nok?

edit: Fungerer den bra som sminkefjerner eller bruker man den etterpå?

Endret av metempsychosis
Skrevet

Det står bakpå emballasjen at den er perfekt som sminkefjerner, eller noe i den dur.. Men jeg har ikke prøvd det. Har brukt min vanlige rens først, jeg... Selv om det egentlig visstnok ikke trengs.

Hadde akkurat kjøpt ny rens fra Decleor som jeg er glad i, så har ikke tenkt å legge den på hylla med en gang, men samtidig ble jeg så nysgjerrig på disse svampene at jeg bare måtte bestille og prøve :P

Anonym poster: efb0b703498e151632b81a14b584a017

Skrevet

Hvor lenge kan man bruke en sånn svamp?

Skrevet

Jeg fikk den rosa i posten fra feelunique på torsdag som var. Jeg har brukt den hver kveld og morgen uten noen andre rensemidler. Den føles deilig og huden blir deilig. Men ja jeg må innrømme at jeg synes det er en rar liten sak :P

Men den fjerner ikke mascara så godt men mineralpudder tar den.

Jeg kommer til å bestille flere typer :)

Den skal visstnok holde i 2-3mnd.

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk min i posten nå i helgen, den ble testet sporenstreks :fnise:

Må si at jeg fikk litt luksusfølelse av den myke svampen, og den greide fint å fjerne mascaraen. (bruker en non waterproof fra MAC) Et stooort pluss for at jeg ikke fikk vondt i øynene av den! (det får jeg alltid når jeg fjerner øyesminken...)

Huden kjentes myk ut etterpå, og selv om jeg "glemte" å ta på fuktighetskrem så ble ikke huden så tørr og irritable som den blir når jeg ellers hopper over krem-etappen.

Vi får se på lang sikt ;)

ps. Jeg bestilte den grønne (fikk lyst på en rosa, eller en rød konjac også ^^)

Skrevet

Jeg får ikke min til å tørke helt ordentlig mellom vask, jeg. Tror dere det er veldig dumt? Ser for meg muligheter for god bakterievekst egentlig, skjønner ikke at det skal være mulig å ha den i 2-3 måneder...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...