AnonymBruker Skrevet 7. september 2012 #1 Skrevet 7. september 2012 Noen som trener der? Er det bra? Ser jo at det er veldig billig og ingen binding, men hvordan er det å ikke ha gruppetrening? Anonym poster: fd47df6b0138569b22891bdead1d07a4
ajohan Skrevet 7. september 2012 #2 Skrevet 7. september 2012 Jeg har trent der i noen mnd nå, og kan si jeg er fornøyd. Digg at det ikke er bindingstid og billig pris Det kan være trangt til tider, hvis det er mange der. Du kan jo sjekke statistikken på det EVO senteret du evt ville trent på for å sjekke hvor mange som er der rundt de tidene du tenker å trene? Ang gruppetrening har jeg ingen innspill, har aldri vært på det.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 7. september 2012 #3 Skrevet 7. september 2012 Trener selv på EVO. Passer meg midt i blinken. Liker aparatene og kondisavdelingen. Litt trangt i fri-området, men ellers ok. Alt er nytt, rent og pent der. Og det er rolig der. Trenger ingen gruppetrening. Tar heller en PT-time i ny og ne, for å få litt ny innput på arbeidet mitt.
ajohan Skrevet 7. september 2012 #4 Skrevet 7. september 2012 MEN, for å advare deg: Musikken er bånn, så ha med ipod
Gjest Belle Gunnes Skrevet 7. september 2012 #5 Skrevet 7. september 2012 Ja enig - musikken er ikke akkurat fresh. Men heldigvis så lavt lydnivå at den kan "sperres ute".
Gjest Petita Skrevet 8. september 2012 #6 Skrevet 8. september 2012 har nettopp kommet et evo senter rett opp gata )
AnonymBruker Skrevet 9. september 2012 #7 Skrevet 9. september 2012 Trente der en periode. For studenter er det ikke særlig mye billigere enn Sats (kun 100 kroner), derfor bytta jeg. Syntes senteret var greit, men litt kjedelig i lengden. Utstrekkingsområdet var altfor lite. I rushtiden var det veldig fullt der, og et par gansker slet jeg med å finne skap. Garderoben er også ekstremt liten med kun en benk, noe som blir litt kleint. Ellers litt dystre farger, men altså helt greit. Sats mener jeg er veldig mye mer spennende og friskt. Anonym poster: f729c0ef3d44cf5972d60ceb8f3284ed
Gjest Skrevet 9. september 2012 #8 Skrevet 9. september 2012 Jeg kunne velge mellom EVO og Fresh, men havnet på fresh ettersom de har virituelle treningstimer! Begge sentrene er like greie, like enkle og likte begge to, men for meg var de virituelle timene det avgjørende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå