sliten gutt Skrevet 7. september 2012 #1 Skrevet 7. september 2012 (endret) Hei!! Jeg er en gutt på 25 år og har en tung tid nå, jeg trenger råd for hva jeg kan gjøre? Jeg har hatt et avstandsforhold i 3 år 10 måneder og 3 dager, hvor jeg møter min kjære hver 2 til 3 uke. Dette kommer av at jeg er student og befinner meg ca. 2 timer kjøring fra hvor kjæresten min bor, hun jobber spredt ut over uka så det er ikke alltid det passer og møtes. Vi har hatt litt problemer i det siste med at jeg vil ha mer alene tid med henne når vi er sammen som vi aldri klarer å fikse, dette har ført til krangling. Det har vært sånn det siste halvåret. For 1 måneden siden så slo hun opp med meg på grunn av kranglingen. Jeg klarer ikke å komme over henne så. Jeg har prøvd å prate med henne flere ganger. Sist gang jeg pratet med henne var for 2 dager siden, da fikk jeg vite at hun var ikke like glad i meg som før. Hun vil ha tid for å finne seg selv. Hva kan jeg gjøre? Jeg føler meg helt nedbrutt, sliter med å sove har lite matlyst og får ofte deprimerende følelser. Jeg er en utadvendt person som liker å være med andre men det er fortsatt tungt uansett hva jeg gjør. Hun betyr alt for meg men samtidig har jeg ikke lyst å påtrenge meg. Jeg kan ikke huske sist gang jeg gråt men denne måneden har vært helt forferdelig, ligger i senga og gråter meg til søvn flere ganger . Bare å tenke på dette gjør meg ødelagt og klarer ikke å tenke på noe annet. Venner av meg sier at jeg skal ut å finne meg andre jenter men jeg er ikke sånn og har for sterke følelser for min eks til å tenke på andre jenter. Denne tiden vi har vært borte fra hverandre så har jeg gjort masse: kino, startet med hard trening (gått ned 9 kg på 1 måned), vært på tusenfryd, vært på fest, skole, jobb og vært med venner nesten hver eneste dag. Så jeg sitter ikke aleine å depper hele dagen jeg prøver å tenke på noe annet men det funker ikke. Hjelp :’( Endret 7. september 2012 av sliten gutt
Gjest Tinkerbell Skrevet 7. september 2012 #2 Skrevet 7. september 2012 Uff da Tror du må la henne være, virker som om hun har bestemt seg, desverre. Du vil få det bedre, kanskje ikke her og nå, men tiden leger alle sår sier dem. Mange gutter har en teori om at man skal finne en jente så fort som mulig etter et brudd "the rebound girl". Men jeg har ikke så stor tro på denne taktikken, men jeg er en jente så det er mulig at jeg ikke forstår. Fortsett å være sammen med folk som bryr seg om deg, ta vare på deg selv, ha tro på deg selv, så vil nok ting bli bedre. Synes du har gått litt for mye ned i vekt på bare en måned, så vær forsiktig. Vet ikke hva jeg kan skrive for å få deg til å føle deg bedre, så sender deg en klem
crystalcharm Skrevet 7. september 2012 #3 Skrevet 7. september 2012 (endret) Offff, jævlig leit å høre ass Men du er på rett vei! Du gjør jo tross alt ting i hverdagen, du sitter ikke og depper som du sier. Uansett så vil ikke disse tunge følelsene forsvinne med det første, det gjør det ikke uansett hva du gjør. Men en ting er garantert at ting vil bli bedre men det vet du jo innerst inne. Du må egentlig bare la det skylle over deg inntil det verste er over. Fordøy dine følelser aller først, ikke svelg det og innestenge det, det vil aldri ha noen positiv effekt på deg. Men sørg for å bare fortsette med det du gjør nå, heng med venner osv gjør ting som du vet gjør det glad (selvom det ikke føles så bra akkurat nå), men bare ikke finn deg i å droppe det fordi du er deppa liksom. Etterhvert vil du se at det vil uansett komme lysere dager ... Det å jakte på damer igjen er jo ikke verdens beste råd, men det kan hjelpe å glemme jenta, slik de fleste vil tro. I ditt tilfelle så virker det som om du hadde sterke følelser for jenta så det vil ikke være til noe særlig hjelp akkurat nå. Etterhvert som du blir bedre så er det jo alltid en idé å satse av og til, sjekke at man har draget og håp liksom Lykke til videre!! Du vil før eller siden finne ut at det var for det beste Endret 7. september 2012 av crystalcharm
sliten gutt Skrevet 7. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2012 Uff da Tror du må la henne være, virker som om hun har bestemt seg, desverre. Du vil få det bedre, kanskje ikke her og nå, men tiden leger alle sår sier dem. Mange gutter har en teori om at man skal finne en jente så fort som mulig etter et brudd "the rebound girl". Men jeg har ikke så stor tro på denne taktikken, men jeg er en jente så det er mulig at jeg ikke forstår. Fortsett å være sammen med folk som bryr seg om deg, ta vare på deg selv, ha tro på deg selv, så vil nok ting bli bedre. Synes du har gått litt for mye ned i vekt på bare en måned, så vær forsiktig. Vet ikke hva jeg kan skrive for å få deg til å føle deg bedre, så sender deg en klem Takk godt med 1 klem. heldigvis så bor jeg med andre mennesker så er nesten aldri aleine vekta er noe jeg har som mål hjelper meg med å fokusere om noe annet enn eks-en min men hjelper egentlig lite når jeg tenker på henne mens jeg jogger.
sliten gutt Skrevet 7. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2012 (endret) Offff, jævlig leit å høre ass Men du er på rett vei! Du gjør jo tross alt ting i hverdagen, du sitter ikke og depper som du sier. Uansett så vil ikke disse tunge følelsene forsvinne med det første, det gjør det ikke uansett hva du gjør. Men en ting er garantert at ting vil bli bedre men det vet du jo innerst inne. Du må egentlig bare la det skylle over deg inntil det verste er over. Fordøy dine følelser aller først, ikke svelg det og innestenge det, det vil aldri ha noen positiv effekt på deg. Men sørg for å bare fortsette med det du gjør nå, heng med venner osv gjør ting som du vet gjør det glad (selvom det ikke føles så bra akkurat nå), men bare ikke finn deg i å droppe det fordi du er deppa liksom. Etterhvert vil du se at det vil uansett komme lysere dager ... Det å jakte på damer igjen er jo ikke verdens beste råd, men det kan hjelpe å glemme jenta, slik de fleste vil tro. I ditt tilfelle så virker det som om du hadde sterke følelser for jenta så det vil ikke være til noe særlig hjelp akkurat nå. Etterhvert som du blir bedre så er det jo alltid en idé å satse av og til, sjekke at man har draget og håp liksom Lykke til videre!! Du vil før eller siden finne ut at det var for det beste kanskje ikke for det beste men ja må videre i livet kan jo ikke bli en stalker takk for dine ord Endret 7. september 2012 av sliten gutt
Silver Crook Skrevet 7. september 2012 #6 Skrevet 7. september 2012 Du hørtes ganske bløt og pusete ut, TS. Jeg sier det ikke for å være slem, men kanskje du hadde hatt godt av å tøffe deg litt opp, være mer mann og komme deg videre med livet ditt. Hvis du er veldig bløt, pusete og antagelig tøffel (bare en følelse jeg sitter med), kan det være en medvirkende årsak til at du blir dumpet, 1
sliten gutt Skrevet 7. september 2012 Forfatter #7 Skrevet 7. september 2012 Du hørtes ganske bløt og pusete ut, TS. Jeg sier det ikke for å være slem, men kanskje du hadde hatt godt av å tøffe deg litt opp, være mer mann og komme deg videre med livet ditt. Hvis du er veldig bløt, pusete og antagelig tøffel (bare en følelse jeg sitter med), kan det være en medvirkende årsak til at du blir dumpet, Det høres kanskje sånn ut men her skriver jeg alt jeg tenkte på og føler i ettertid. Blir bløt av å bli sviktet. Årsaken til at hun ikke ville være mer med meg er vell at jeg ikke klarte å se ting fra hennes side så det var alltid min side som var riktig.
aquiz Skrevet 9. september 2012 #8 Skrevet 9. september 2012 Jeg har en i min omgangskrets som har gått igjennom akkurat det samme som du. Fakta er at du aldri kommer til å glemme henne.. Fakta er at du aldri slutter å bry deg om henne.. Fakta er at du sikkert vil gråte i lenger tider fremover.. Men fakta er også at eneste kuren mot å bli bedre er tid, og at du på et vis lærer å leve med at slikt er det. Det er nok utrolig klisje, men etter en stund vil du også kunne se hvor ting gikk litt galt. Hun vil nok alltid bry seg om hvordan du har det, og hun vil alltid ditt beste. Hadde du funnet en ny dame i morgen, og fortalt henne om det ville hun ikke sitte kald og fraværende. Det krever sitt å ha et avstandsforhold over flere år, og det tar livet av flere forhold. Uansett så sender jeg deg en klem! Er ikke godt å ha vondt i hjertet.
Steinar40 Skrevet 9. september 2012 #9 Skrevet 9. september 2012 Avstandsforhold over flere år er sinnssykt. Derfor er det greit å være klar over dette faktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå