Gå til innhold

Hjelp - skal jeg invitere han på date...igjen...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vert på en kinodate med en gutt jeg har truffet på nett. Det var jeg som først kontaktet han, og jeg som har tatt initiativ til daten. Vi gikk rundt i byen og pratet en del etterpå. Daten var hyggelig, og jeg fikk inntrykk av at han liker meg godt. Han spurte også om jeg ville treffe han igjen. Etter daten har vi hatt kontakt på sms nesten hver dag, oftest startet av han. Nå er det snart to uker siden vi møttes, og jeg er litt utålmodig for han tar jo ikke initiativ til å møtes igjen... Er lei av å bare skrive, så jeg har egentlig lyst til å spørre om vi skal finne på noe i helgen. Er ikke superhypp, men synes han virker søt og har lyst til å finne ut om det er noe potensiale der eller ikke. Skremmer jeg vettet av han hvis jeg tar initiativ...igjen...?

Anonym poster: 3a2aff90f8918305adfd2abe4177c61b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytte*

Trenger konstruktive innspill!!!

...utålmodig ja... : s

Skrevet (endret)

den som intet prøver intet vinner :)

Tror ikke han blir skremt. Hvis det følles riktig så er det bare å kjøre på mener jeg.

Endret av sliten gutt
Skrevet

Kjør på. Han er sikkert bare litt sjenert (og føler kanskje han allerede egentlig har spurt på daten deres og venter på initiativ fra deg igjen?)

Skrevet

Kjør på!! :)

Anonym poster: a0fe3abb5148e47763ef243be3a502f1

Skrevet

den som intet prøver intet vinner :)

Det er sant - man må gutse litt noen ganger!

Tror ikke han blir skremt. Hvis det følles riktig så er det bare å kjøre på mener jeg.

Godt å høre : )

Takk for svar! :blomst:

Skrevet

Kjør på. Han er sikkert bare litt sjenert (og føler kanskje han allerede egentlig har spurt på daten deres og venter på initiativ fra deg igjen?)

Tror han er litt sjenert. Men synes det er litt kleint å skulle ta initiativ igjen... Vil jo ikke ikke virke desperat heller... :sjenert:

Takk for svar :smilyblomst:

Skrevet

Du er vel ikke desperat om du spør om han ikke skal be deg ut igjen etter 2 uker synes jeg.

Skrevet

Kjør på!! :)

Hehe - takk for svar :smilyblomst:

Skrevet

Du er vel ikke desperat om du spør om han ikke skal be deg ut igjen etter 2 uker synes jeg.

Hva med det mye omtalte "jaktinnstinktet" da?

Det blir vel jeg som inviterer han ut, slik det ser ut p.t.... : s

TS

Skrevet

Det er alltid en som må ta initiativ uansett. :)

Kan være han sitter å venter på at du skal gjøre det. Kan være mange grunner til at han ikke tar initiativ.. Kanskje han er sjenert, og er vant med at jentene gjør det? :)

Du vet det ikke før du prøver!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...