Gå til innhold

Solpudder! Tips?

Anbefalte innlegg

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Er ganske blek om vinteren, men bruker som regel foudationstick. I det siste har jeg tatt en del solarium, og jeg begynner å få litt farge. En venninne tipset om at jeg burde bruke solpudder istedenfor foundation, er det noe i dette? Har ganske ren og fin hud, men trenger å dekke ringer under øynene og noe urenheter/rødhet.

Hva slags solpudder er bra? Kjempeglad for tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt veldig mye bra om solpudderet til Guerlain. Lurer på om det heter noe sånt som Guerlain Terracotta Powder.

Har ikke prøvd selv ennå (skal når jeg går tom for det jeg har, som er Isadora og ikke å anbefale).

Men tilbake til Guerlain, har sett at det har vunnet mange priser for beste solpudder!

Gjest Anonymous
Skrevet

Holder det egentlig å bare bruke solpudder? Uten foundation/concealer først?

Skrevet

Jeg har også hørt mye bra om Guerlain sitt. Selv bruker jeg Nina Ricci sitt solpudder og er godt fornøyd med det (tror jeg betalte 170 kr). Om du bruker foundation eller ikke under, er en smakssak. Kan kanskje bli mye?Prøv deg frem.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Guerlain sitt solpudder. Jeg pleier ikke å bruke foundation under, synes det blir mer naturlig "solfrisk" utseende uten..

Gjest Étoile
Skrevet
Har ganske ren og fin hud, men trenger å dekke ringer under øynene og noe urenheter/rødhet.

Solpudder dekker IKKE ringer under øynene og urenheter. Til dette trenger du en concealer - gjerne med gul undertone for å dekke blå ringer, og en grønn til å dekke urenheter. Solpudder brukes for å gi litt ekstra glød og farge til ansiktet, og børstes gjerne over kinn og panne med en stor børste.

Jeg liker forøvrig solpudderkulene fra Art Deco. En god consealer til å dekke mørke ringer under øynene er YSL's Touche Éclat.

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Hva med litt foundation under solpudder?

Gjest Étoile
Skrevet
Hva med litt foundation under solpudder?

Det går helt fint!

Skrevet
Har hørt veldig mye bra om solpudderet til Guerlain. Lurer på om det heter noe sånt som Guerlain Terracotta Powder.

Hvor mye koster solpudderet til Guerlain? Og hvor fåes det kjøpt? Finnes det i tax- free?

Gjest Ethereal
Skrevet

Guerlain Terracotta koster ca 260,- i vanlige parfymerier, rundt 200 på tax free på Gardermoen.

Skrevet

Guerlain sitt er kjempebra!

Koster det virkelig bare 260 kr i Norge?

På taxfree har jeg sett en type til 200 kr og en type til 300 kr.

Den dyreste var utsolgt så jeg aner ikke forskjellen.

Skrevet

har kjøpt bodyshops solpudder. billigere det, ca 130 kroner. også har jeg ikke brukt det før så da er det greit å starte med en billigere variant. :tunge1:

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Kjøpte Body Shop sitt, men er veldig ufornøyd. Det ser alt for brunt, glinsende og uekte ut, kan til nød bruke det som rouge med ett børstestrøk. Dumt at de bare har én farge, finnes Guerlain sitt i flere farger?

Skrevet

skal ikke solpudder v ære brunt da...? hmm..... :wink: har ikke prøvd det ennå, men det var i bare en farge ja...huff, kanskje et dumt kjøp

Skrevet

Guerlain sitt solpudder finnes i forskjellige nyanser. Velger utifra hvor mørk/lys du er i huden fra før;)

Skrevet

Jeg har solpudder fra Estée Lauder (Instant Sun) og er veldig fornøyd med deg. Det består av en lys og en mørk farge, sånn at du kan blande utfra hvor "brun" du er.

Piglet

Skrevet

Kan ikke annet enn å skryte Guerlains solpudder opp i skyene, bruker concealer og vanlig pudder under - og det er alt som skal til for at jeg skal føle meg litt mindre gusten :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...