Gå til innhold

Kan jeg betale pakke fra lookfantastic som oppkrav?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må betale med Visa eller Mastercard. Det er ikke noe som heter oppkrav når du skal handle fra nettbutikker i utlandet.

Skjønner ikke hvorfor folk er så redde for dette med å betale online :o

Skrevet

Hvis du ikke skjønner det, så tror jeg du har gått glipp av _mage_ svindelsaker her i verden.

Man SKAL(!!) være skeptisk til å betale online, og alltid sjekke kryptering og sikkerhet på nettsiden.

Skrevet

Det er faktisk ganske smart å være litt selektiv med hvor på nettet man legger igjen kortnummeret sitt.

Du må nok betale med Visa eller Mastercard.

Skrevet

Velger du en seriøs butikk så er det ikke noe problem, jeg har shoppet online siden 97/98 og har aldri opplevd noe krøll og med LF er du helt trygg. De må være blant de mest seriøse aktørene innenfor netthandel som eksisterer i verden i dag.

Skrevet
Hvis du ikke skjønner det, så tror jeg du har gått glipp av _mage_ svindelsaker her i verden.

Man SKAL(!!) være skeptisk til å betale online, og alltid sjekke kryptering og sikkerhet på nettsiden.

Bra du kommer med dette jordbær, min vergning er faktisk ikke uten grunn. :-)

Skrevet

Jeg har også handlet mye online og ALDRI opplevd problemer eller uoverensstemmelser av noe slag, men siden jeg er hva jeg vil kalle "sunt paranoid" har jeg en egen konto m/eget VISA-kort som jeg bruker til formålet. Når jeg vil handle, overfører jeg penger til denne kontoen (Jeg sitter jo på nettet uansett, så det tar meg 30 sek. ekstra) og når det aktuelle beløpet er trukket står den i tilnærmet null.

Skrevet

Flott Leo!

Kan anbefale paypal, som funker på samme måte som Leo beskriver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...