Gjest Pterodactylkake Skrevet 20. februar 2004 #1 Skrevet 20. februar 2004 eller omgangsyke... hadde dette, og spøy 6 ganger i forgårs, i går var jeg bare litt uggen, og i dag er jeg ikke kvalm men utsultet av null mat på 3 dager. På kjøkkenet står det tortillachips med ostesmak, og dip. Aldri før har jeg hatt så lyst på noe sånt så mye og lurer på om det er lurt å spise dette. Om ikke svaret er ja, kan dere iallfall lyve for meg? :oops:
Gjest Myumi Skrevet 20. februar 2004 #2 Skrevet 20. februar 2004 Tortillachips med dip etter en runde med kvalme og oppkast? :o Dette vet du selv at ikke er bra. Drikk cola og la magen hvile.
Gjest Pterodactylkake Skrevet 20. februar 2004 #3 Skrevet 20. februar 2004 Jeg spøy jo for 2 dager siden da, og magen er rolig, og ikke mer mas fra den bortsett fra at jeg er EKSTREMT sulten. Cola har jeg hellt i meg siden jeg følte jeg måtte spy og all spyfølelse er langt vekke. Jeg tenker vi prøver jeg, takk for svar
Salt Skrevet 20. februar 2004 #4 Skrevet 20. februar 2004 Etter et par dager uten mat ville jeg begynt med noe annet. Loff, Mariekjeks etc. God bedring :-)
~umulia~ Skrevet 20. februar 2004 #5 Skrevet 20. februar 2004 Kos deg med tortilla chipsene dine om du vil. Du vet jo hva som er det værste som kan skje
Leo Skrevet 20. februar 2004 #6 Skrevet 20. februar 2004 Tortillachips med ostesmak og dip anbefales sterkt som første forsøk på fast føde etter en slik runde!
Væren Skrevet 20. februar 2004 #7 Skrevet 20. februar 2004 Hvis du ikke har spydd på to dager, vil jeg tro det er over. Da får du rett og slett bare prøve å spise noe du har lyst på, uansett hva det måtte være. Det kommer neppe opp igjen hvis du ikke har spydd på 2 døgn!!! Og husk å drikke så du får i deg noe væske. Cola er ofte greit - og godt - etter spysyke. Dreper bakterier og roer magen. Og smaker godt. Her i byen går spysyken som "varmt hvetebrød", jeg krysser alt jeg kan krysse, og håper å slippe... God bedring, da, kake! :-)
Gjest Pterodactylkake Skrevet 21. februar 2004 #8 Skrevet 21. februar 2004 det ble heller til melon og gulrøtter, og jeg som skulle være usunn slask
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå