Gå til innhold

Spysyka

Fremhevede innlegg

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

eller omgangsyke... hadde dette, og spøy 6 ganger i forgårs, i går var jeg bare litt uggen, og i dag er jeg ikke kvalm men utsultet av null mat på 3 dager. På kjøkkenet står det tortillachips med ostesmak, og dip. Aldri før har jeg hatt så lyst på noe sånt så mye og lurer på om det er lurt å spise dette. Om ikke svaret er ja, kan dere iallfall lyve for meg? :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tortillachips med dip etter en runde med kvalme og oppkast? :o Dette vet du selv at ikke er bra.

Drikk cola og la magen hvile.

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Jeg spøy jo for 2 dager siden da, og magen er rolig, og ikke mer mas fra den bortsett fra at jeg er EKSTREMT sulten. Cola har jeg hellt i meg siden jeg følte jeg måtte spy og all spyfølelse er langt vekke. Jeg tenker vi prøver jeg, takk for svar :wink:

Skrevet

Etter et par dager uten mat ville jeg begynt med noe annet. Loff, Mariekjeks etc. God bedring :-)

Skrevet

Kos deg med tortilla chipsene dine om du vil. Du vet jo hva som er det værste som kan skje :wink:

Skrevet

Tortillachips med ostesmak og dip anbefales sterkt som første forsøk på fast føde etter en slik runde!

Skrevet

Hvis du ikke har spydd på to dager, vil jeg tro det er over. Da får du rett og slett bare prøve å spise noe du har lyst på, uansett hva det måtte være. Det kommer neppe opp igjen hvis du ikke har spydd på 2 døgn!!! Og husk å drikke så du får i deg noe væske. Cola er ofte greit - og godt - etter spysyke. Dreper bakterier og roer magen. Og smaker godt.

Her i byen går spysyken som "varmt hvetebrød", jeg krysser alt jeg kan krysse, og håper å slippe...

God bedring, da, kake! :-)

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

det ble heller til melon og gulrøtter, og jeg som skulle være usunn slask :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...