Gå til innhold

Onecall. Telenor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om onecall bruker telenor eller netcom sitt nett? Der jeg ferdes er det stort sett best dekning med telenor og jeg vil gjerne beholde dekningen. Vet dijuice går gjennom telenor, men hva med onecall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Telenor, med mindre Network Norway har bygd ut der du er.

Skrevet

Telenor. Djuice er eid av Telenor, dvs at det i realiteten egentlig er ett og samme selskap. OneCall er ikke det, det er et selvstendig selskap som kun leier Telenors nett.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Okay, tusen takk :smilyblomst:

Skrevet

Håper OneCall har bedre veksling mellom NN og Telenor enn de hadde for noen år siden. Daværende kjæreste hadde OneCall, det var helt greit hjemme, på jobb og til fots, men hun irriterte seg kraftig over å stadig bli brutt når hun var i hurtigere bevegelse (bil/tog) fordi mobilen byttet nettverk etter hvert som hun kom inn i eller forlot områder dekket av NN.

Skrevet

De sliter ennå litt med det, iallfall på t-banenettet i Oslo. NN har ikke egne repeatere der, så akkurat der er det iallfall fremdeles irriterende mye brudd.

Det kan løses med å fortelle telefonen at den alltid skal bruke Telenor, funker helt fint.

Skrevet

Telenor har suveren dekning der jeg ferdes. Har funnet ut at djuice all in 1 L til kr 299,- passer best, skjelden noen ekstra kostnader utenom evt utenlandsbruk.

Skrevet

Telenor har suveren dekning der jeg ferdes. Har funnet ut at djuice all in 1 L til kr 299,- passer best, skjelden noen ekstra kostnader utenom evt utenlandsbruk.

Onecall Folkepakka til 199,-/mnd har Telenor dekning og inneholder:

• 600 ringeminutter inkludert oppstartsavgift
  • 600 SMS
  • 1000 MB mobildata
  • 600 MMS

• Liker 1
Skrevet

One Call var bare problemer i utlandet så det gidder jeg ikke prøve igjen (selv om det kanskje er bedre nå).

Gjest Lille-pus
Skrevet

Litt differenseierte erfaringer her ser jeg.

Jeg har hatt OneCall siden 2004, være nesten hele Europa rundt, øst og vest, nord og sør.

Jeg har vel ofte være den av reisefølget (jobb og/eller privat) som har hatt best dekning....

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...