Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grevinnen og hovmesteren. Er ikke særlig morsom lenger, men det blir ikke jul dersom pappa ikke får sagt: "Snubler han i dag da? Hahahahaha!"

• Liker 1
  • 5 uker senere...
Skrevet

Noen som vet hvilken barnetv julekalendere det blir i år?

Skrevet

For meg blir det ikke jul uten snekker Andersen, tre nøtter til Askepott og Karl Bertil Jonssons julafton. Disney-klassikerne og hjemme alene er også alltid kos. Ahh, gleder meg :)

Skrevet

Jeg får veldig julestemning av å høre snekker Andersen, og så må jeg ha med meg Tre nøtter til Askepott - iallfall deler av den!:-)

Skrevet

Egentlig bare to ting jeg MÅ se, og det er Love Actually (som i de siste årene har vært sendt på tv2, tror jeg?) og Tre nøtter til Askepott. Men prøver hvert år (og feiler ca halvparten av gangene) å stå opp tidlig nok for å få med meg Snekker Andersen også...

De cheezy amerikanske julefilmene som noen nevner er også gøy å få med seg, men ikke noe must. Disney-kavalkaden har jeg faktisk aldri hatt noe forhold til, selv om "alle" på min alder (20årene) tydeligvis har sett dette hvert eneste år.

Gjest Katharina
Skrevet

Savner veldig The Snowman. Det begynner å bli noen år siden de viste den nå. Musikken og tegningene i filmen er jo bare helt fantastiske, Kan ikke noen av TV-selskapene please sende den i år?

Skrevet

the julekalender

tante pose

askepott

disneys julekavalkade (som forhåpentlig vis kommer på tv norge i år)

reisen til julestjernen

skomaker andersen

grevinnen og hovmesteren

rock and roll wolf

• 1 måned senere...
Skrevet

Kvelden før kvelden (med såklart Grevinnen og Hovmesteren), Snikker Andersen, Johannas Jul, Tre Nøtter til Askepott, Reisen til julestjernen, Disney-snutten de sender på NRK, Sølvguttene, Tante Pose, A Christmas Carol og maaaasse Disney generelt :) Og Den Spanske flue, som dessverre ikke har blitt sendt de siste årene :/

Er noe med den derre "Gled deg pappa, her er jeg" og "Cherio, miss Sophie" som hører juletida til altså! :-p

Skrevet

Tre nøtter til askepott og disneys "en jule fortelling" (christmas carol) må ses på julaften!:)

Gjest Wilhelmine
Skrevet

Er veldig glad i julekalenderne Amalies Jul, Blåfjell og Månetoppen, i tillegg blir det ikke jul uten Tre nøtter til Askepott, Disney-kavalkaden, lille-juleaftenssendingen på NRK, Narnia (BBC-serien), også starten på Reisen til Julestjernen der Gulltopp får hjertesmykket og løper rundt på slottet :) Savner veldig Julemorgen med Nissa og Elisabeth. Utrolig gode barneminner!

Ellers er Den Spanske Flue som ofte har blitt sendt på Nyttårsaften er en av mine absolutte favoritter, men jeg får ikke veldig julestemning av dem, den er like hysterisk året rundt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...