Me* Skrevet 7. september 2012 #1 Skrevet 7. september 2012 Hva er ditt favoritt program i julen?? Og barnetv, hva er/var din favoritt? Selv syns jeg amalies jul, jul i skomakergata.. Askepott må jeg også ha med meg.. Eller så er det mange koselige filmer som går i julen:)
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2012 #2 Skrevet 7. september 2012 Lille julaftensprogrammet,og alle filmene med juleinnhold. Håper de setter opp noen som ikke har blitt sendt tidligere.
Gjest Rivera Skrevet 7. september 2012 #3 Skrevet 7. september 2012 Tre nøtter til askepott og Reisen til julestjernen må jeg se hvert år. Er ikke jul uten Da jeg var yngre så jeg alltid på Julemorgen med Nissa og Elisabeth, Jul i blåfjell og ulike disney-programmer (mest Donald og Mikke Mus), men jeg ser av og til på disse programmene nå når jeg er eldre også.
Purple Basil Skrevet 8. september 2012 #4 Skrevet 8. september 2012 Amalies jul, tre nøtter til Askepott, The julekalender og Disney-tegneseriene er noe av det jeg MÅ se i julen <3
AloeVera Skrevet 8. september 2012 #5 Skrevet 8. september 2012 Amalies jul var min favoritt Kjøpte dvdsamlingen i fjor
Gjest Uanonymbruker Skrevet 8. september 2012 #6 Skrevet 8. september 2012 Jul i skomakergata, tre nøtter til askepott og the julekalender (og grevinnen og hovmesteren)
AnimalFarm Skrevet 8. september 2012 #7 Skrevet 8. september 2012 Disneykavalkaden, Home Alone og Karl Bertil Jonsson.
super-s Skrevet 8. september 2012 #8 Skrevet 8. september 2012 Amalies jul! Synd de aldri sender den serien.. Tre nøtter til Askepott og Reisen til julestjernen er også veldig koselig. Og Grevinnen og hovmesteren, selv om det ikke egentlig er morsomt lengre..Men må bare se det! Og Mysteriet på Greveholm er koselig. Men det viktigste er egentlig Snikker Andersen! Det MÅ jeg se.
Snehvit93 Skrevet 22. september 2012 #9 Skrevet 22. september 2012 Tre nøtter til Aksepott, Reisen til julestjernen, Disney-filmene som går hvert år på juleaften, Disney's A Christmas Carol (2009), The Nightmare before Christmas, Disney's Pinocchio (pga Timmy Gresshoppe som synger "When you wish upon a star") Når det gjelder julekalendere må det bli Jul i Blåfjell, Jul på Månetoppen eller Amalies jul (som jeg ikke har sett siden år 2000, men jeg husker at jeg elsker den...siden de aldri sender den lengre skal jeg kjøpe den i år), og The Julekalender, Vazalina Bilopphøggers Hjulekalender eller Olsenbanden jr's første kupp på TV2 Filmer og TV er faktisk en viktig del av julen for meg
Gjest Chin Skrevet 23. september 2012 #10 Skrevet 23. september 2012 Tante pose er vel det eneste jeg prøver å få med meg, resten blir det bare bruddstykker av om jeg tilfeldigvis flipper innom kanalen.
Orchideae Skrevet 23. september 2012 #11 Skrevet 23. september 2012 Må få med meg kvelden før kvelden, snekker Andersen, reisen til julestjernen, og litt Disney. Dessuten liker jeg best jul i blåfjell, jul på månetoppen, amalies jul, skomakergata, og ikke de nymotens greiene. Hadde også vært artig med noe Espen Eckbo på tv Norge! 1
Inwe Skrevet 29. september 2012 #12 Skrevet 29. september 2012 Kvelden før kvelden står alltid på i bakgrunn når vi pynter treet, også må jeg se grvinnen og hovmesteren. Ellers må jeg få med meg disneys julekavakade, alt det andre står bare på også får jeg med meg bruddstykker av det. Av barnetv er helt klart jul i skomakergata en favoritt!
Gjest Cecilie Skrevet 1. oktober 2012 #13 Skrevet 1. oktober 2012 Disneys Jul blir ikke sendt på Nrk i år se her
Gjest Nenya82 Skrevet 2. oktober 2012 #14 Skrevet 2. oktober 2012 Disneys Jul blir ikke sendt på Nrk i år se her Jeg håper at en annen kanal sender det istedet.Blir liksom ikke jul uten å ha sett det :/
Lillah Skrevet 2. oktober 2012 #15 Skrevet 2. oktober 2012 Grevinnen og hovmesteren og 3 nøtter til Aske pott MÅ jeg se. Blir ikke ordentlig jul uten :-) Liker også reisen til julestjernen, Amalies jul og Jul i skomakergata. :-)
McAdams Skrevet 2. oktober 2012 #17 Skrevet 2. oktober 2012 Tv og film er en veldig stor del av julen for meg også. Mange gode minner! Julemorgen med Elisabeth og Nissa var jo enestående! I tillegg er favorittene; Amalies Jul (som jeg fikk sett i fjor på dvd - endelig!), The Julekalender, Tre nøtter til Askepott, Grevinnen og hovmesteren, Alene hjemme 1 & 2, Love Actually, The Holiday og ikke minst Disney i bøtter og spann! Blir aldri for gammel for Disney!
Maestro Skrevet 2. oktober 2012 #18 Skrevet 2. oktober 2012 Disney! Jul i blåfjell Olsenbanden Jr Askepott Reisen til julestjernen synes jeg er blitt langtrukken og kjedelig.. Og alle de filmene så går på kvelden:)
Sunshower Skrevet 2. oktober 2012 #19 Skrevet 2. oktober 2012 Tre nøtter til Askepott, Reisen til julestjernen og Hjemme Alene (1 og 2) er obligatoriske. Har kjøpt alle på DVD, sånn i tilfelle... Var stor fan av Julemorgen da jeg var yngre, men synes ikke det er det samme nå lenger. Snekker Andersen, Narnia (den "gamle" versjonen) og Disney-kavalkaden er også herlig. Men nå blir det vel ikke mer Disney til jul ettersom jeg har forstått Amalies jul og Jul på månetoppen er fantastisk! Liker også Jul i skomakergata Fytti, jeg gleeeeeder meg til jul jeg Må desember kommer snart! 1
Gjest Bell Skrevet 9. oktober 2012 #20 Skrevet 9. oktober 2012 - 3 nøtter til askepott (Trenger absolutt ikke å se hele, men det er fint å ha den på i bakgrunnen for stemningens skyld) - Nrk sine julekalendre fra 90 tallet vekker gode minner <3 - Disney såklart! - Espen Eckbo sine julekalendre - Waselina Bilopphøggers er også koselig (og deilig harry!) - Kvelden før kvelden på Nrk - Cheesy amerikanske julefilmer fra 80 90 og 00 tallet som de sender sene kvelder på Tv2 og TvNorge osv - Alle de herlige små vignettene som kanalene har før og etter programmene. Degjør meg varm om hjertet - Reklamene for coca cola, gilde, pepperkaker og marsipan. hehe! De skaper hvertfall stemning hos meg - Wenche som lager julemat på GodMorgenNorge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå