Gå til innhold

Jakka til en baby til høsten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vill kjøpe en jakke til min datter (10 mnd) og lurer på hvilket firma anbefaler dere? Er jakker fra H&M aller Lindex gode? Eller er det bedre å betale mer og kjøpe f.ex. Helly Hansen for å være sikkert at babyen har det tort og godt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer vel an på hva jakkebhovet er. Er det bare en sitte-i-vogna-jakke, så er det ikke samme behovet som en leke-ute-i-regnet-jakke. Mine brukte kun jakke i vogn, mens ute i lek var heldress mye mer praktisk. Kjøpte bare rimelige vognjakker som beskyttet mot vind og kulde. Ble været for ille har man jo stormtrekk til vogna som skal beskytte innholdet. ;)

Skrevet

Jeg ville satset på en lett fleece- eller ulljakke med en tynn litt tettere jakke utenpå - da kan du lettere regulere etter temperatur. Mitt barn var 10mnd i mars, da brukte vi bare en fleece-jakke om det ellers var tørt og greit. Men så er mitt barn av den varme typen også da.

Vinterdressene fra H&M og lignende kjeder kommer forresten helt greit ut i tester, så da vil jeg tro at jakkene deres er mer enn gode nok som vognjakker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...