Petalouda Skrevet 7. september 2012 #1 Skrevet 7. september 2012 (endret) Vi har vært på ringjakt, men finner ikke noe vi faller for. Vil du vise meg deres? Skal dere bruke forlovelsesringene eller skal dere ha nye? Vi har forlovelsesringer i stål og sort plast (nei, jeg tuller ikke) og de er kjempekule Men vi skal ha nye når vi gifter oss. Vi vakler litt mellom sånne som man kan gravere navn på utsiden av, og helt enkel ring til han/ enkel ring med diamantrad til meg. Vi har jo god tid da, men det er jo greit med alt som er i boks. Anyone? Endret 7. september 2012 av Petalouda
Pingting Skrevet 7. september 2012 #2 Skrevet 7. september 2012 Vi har forlovelsesringer av titan og sølv: Allergivennlig (jeg har nikkelallergi), pene, og billige (ikke at det skal avgjøre - men det er jo en bonus). Min er uten steiner og vi betalte rett over 4000,- for paret. Skal bruke dem som gifteringer også. 3
Rakkerunge Skrevet 7. september 2012 #4 Skrevet 7. september 2012 Vi har vært på ringjakt, men finner ikke noe vi faller for. Vil du vise meg deres? Skal dere bruke forlovelsesringene eller skal dere ha nye? Vi har forlovelsesringer i stål og sort plast (nei, jeg tuller ikke) og de er kjempekule Men vi skal ha nye når vi gifter oss. Vi vakler litt mellom sånne som man kan gravere navn på utsiden av, og helt enkel ring til han/ enkel ring med diamantrad til meg. Vi har jo god tid da, men det er jo greit med alt som er i boks. Anyone? Kul ring
Gjest lisha Skrevet 8. september 2012 #5 Skrevet 8. september 2012 vi har forlovelsesringer i hvitt gull, skal ha gult gull når vi gifter oss min ring har pynterekke rundt hele ringen midten, ser ut som steiner, men er ringen som er skjært ut slik. sambo sin er helt enkel uten pynterekke.
Petalouda Skrevet 8. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2012 det kan se ut til at det kanskje blir en sånn som dette på meg, og at kjæresten sin da blir helt lik men selvsagt uten diamanter ... men vi har ikke bestemt helt sikkert ennå. Henger mye i luften ennå. Vi vurderer også ringer med gravering på utsiden.
Petalouda Skrevet 8. september 2012 Forfatter #7 Skrevet 8. september 2012 Kul ring thanks vi har fått noen kommentarer på dem ja, særlig fra folk i gullsmedbutikkene vi har vært i på jakt etter gifteringer 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå