Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere! Dette er helt sikkert noe annet, men... Kan man allerede 8 dager etter EL+sex merke noe? Sitter på jobb og er ordentlig kvalm og måtte nesten løpe på badet! Sikkert bare noe annet pluss at jeg ikke tenker på noe annet enn barn dagen lang ;) noen som vet noe hvor lang tid etter det begynner å skje noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, noen sier de merker noe fra begynnelsen av. Hvorvidt det stemmer eller er noe annet vet jeg ikke. Tross alt er det minimale mengder hcg som har kommet i gang på 8 dpo.

Skrevet

Det er veldig få dager, så tviler selv, men det hadde jo vært fantastisk :)

Skrevet

Absolutt! Har merket det på dag 5-6 begge gangene jeg har vert gravid!

(Tok EL tester så viste når EL var)

Hadde en kraftig svimlebye, der kroppen min omtrent gikk sidelengs i noen sekunder før alt var som normalt igjen. Dette har jeg KUN hatt to ganger, og det er 5-6 dager etter EL så dette er nok at jeg merker at egget fester seg. Fikk positive tester på dag 11 begge gangene ;)

Kvalmen kom på dag 10-12

La det vere sagt at jeg har veldig følsomme slimhinner. Når jeg er med tannlegen må han vere ekstra forsiktig og når jeg pusser tenner må jeg passe å ikke komme borti slimhinnene i munnen

Når jeg tar celleprøve på GU har jeg så vondt resten av dagen at jeg må ta smertestillende og er sengeliggende.

Utenom akkurat slimhinnene i kroppen har jeg høy smerteterskel. fødselen var null problem, kunne tatt en til på rappen ;)

Anonym poster: 8d0c58c8abc6a74df8be6430ada54848

Skrevet

Åh, takk for svar dere! Jeg har lest mye om tidlig tegn nå og det største er tydeligvis ømme bryster og det har ikke overhodet, men har vært ekstremt trøtt i det siste, så vi får se:) Gleder meg til neste EL ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...