QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. september 2012 #1 Skrevet 7. september 2012 Jeg drømte at jeg hadde en konflikt med naboen. Han prøvde å forgifte hunden min, så jeg skrek til han at dette skulle han få igjen for. Så ble det kveld og jeg, mor og voff la oss i en seng. Da sa jeg "hørte du noe? låste du døra?" men mor sa noe i halvsøvne. Plutselig sto naboen der med hagle. Jeg hylte og fikk panikk før han sa "Nå kan du velge. Enten skyter jeg hunden din eller moren din. Jeg valgte at han skulle skyte hunden min til tross for at det er/var mer glad i hunden enn noe annet vesen. Er det mulig vi i panikkens hete velger den/det man har forholdt seg til lengst? Hvis du kan sette deg inn i panikkens hete, hvem hadde du valgt? F.eks foreldre, kjæreste eller foreldre og dyret ditt? Ingen avsporing takk. Jeg er ikke interessert i flørtingen dere holder på med. 1
Gjest RamaLama Skrevet 7. september 2012 #2 Skrevet 7. september 2012 Herregud for en drøm Hørtes fæl ut. Klarer ikke helt sette meg inn i det nei, man kan kreere så utrolig mange rare scenarioer med det der. "Enn om ditt og enn om datt". Men jeg hadde nok valgt menneske over dyr. Hadde også valgt en fremmed over mitt eget dyr. Rett og slett fordi det er stor sjanse for at et menneske er dypt elsket av flere enn et dyr er, ergo blir færre knust..
betrayed Skrevet 7. september 2012 #3 Skrevet 7. september 2012 (endret) Håper jeg aldri kommer i den situasjonen at jeg må velge. Hunden min betyr sinnsykt mye for meg, men det gjør samboeren min også. Mest sannsynlig vil samboeren min leve lengre enn hunden og gi meg mer "input" av sosiale ting osv enn hunden, men hunden er mer forsvarsløs og uskyldig. Når det gjelder mamma eller pappa er det jo gamle og siden begge mine foreldre er syke så har jeg jo forberedt meg på at de kan dø allerede, men likevel, å skulle velge... Nei, huff. Det håper jeg aldri at jeg må. Isåfall tror jeg at jeg velger at han skyter meg istedenfor Et fremmed menneske ville jeg aldri valgt fremfor hunden min faktisk, for å være ærlig. Endret 7. september 2012 av betrayed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå