Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte en sang ute på byen her forleden, sangen er vell noen år gammel, men kan ikke huske hva den heter.

TROR (merk: tror) de synger noe som:

"But it won't be the same without you, would never be the same" (dette i refrenget, da er det en dame stemme som synger, resten er en mann).

Noe annet jeg tror de synger i sangen er:

"Moving as fast as I can do, since it's me and since it's you, baby" something, something.

Har på følesen at det er en norsk artist/band, men dette er usikkert.

Noen som har peiling? Blir gal av å ikke finne det ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Google litt av teksten å skriv lyrics bak ;-)

Skrevet

Google litt av teksten å skriv lyrics bak ;-)

Believe you me, jeg har prøvd!! ;-) Lenge.

Skrevet (endret)

Prøvd sound hound?

Jepp, prøvde det underveis når sangen ble spilt, men det ga ingen treff. Men nokså sikkert at det er en norsk gruppe, som typ bare har den ene kjente sangen, og derfor ikke er så veldig kjent.

Endret av Maggio
Skrevet

Hei :)

Googla litt og titta på Spotify og jeg tror sangen du leter etter er "Romancer" med Moving Oos. Mye av teksten du oppgir er lik og bandet er fra Trondheim. Du finner den på Spotify på albumet "Peace and Love" Håper dette var til hjelp :)

Skrevet

Memena og Lutetium 71: TAKK! Herlighet. Sikker på at jeg drømte om denne sangen i natt. Det skal sies at jeg var i litt alkoholpåvirket tilstand når jeg prøvde å finne sangen selv og derfor svekket søkeevne (jada, skyld på alkoholen..)

Men igjen tusen takk, flotte mennesker!! :strix:

• Liker 2
Skrevet

Memena og Lutetium 71: TAKK! Herlighet. Sikker på at jeg drømte om denne sangen i natt. Det skal sies at jeg var i litt alkoholpåvirket tilstand når jeg prøvde å finne sangen selv og derfor svekket søkeevne (jada, skyld på alkoholen..)

Men igjen tusen takk, flotte mennesker!! :strix:

Bare hyggelig :) Jeg vet selv hvor gal jeg blir når jeg forsøker å finne en sang som jeg bare MÅ finne ut av og desperat leter rundt å forsøker å huske noe av teksten..hehe, det er slitsomt :) Godt vi fant ut av det så du slipper å drømme om sangene hvertfall ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...