Gå til innhold

Alkoholservering

Skal dere ha alkoholservering?  

1 stemme

1. 1. Skal dere ha alkoholservering?

• Ja
      39
    • Nei
      6
    • Ja, men kun øl og vin
      3

Fremhevede innlegg

Skrevet
Heia Camie-venn ;)

Vi skal også ha fri bar, uten bartender, men frykter ikke at gjestene raver rundt fulle som alker!

Man kjenner jo sine gjester og dette går sikkert fint. Men vær obs på at dere risikerer en del svinn ved at folk blander for sterkt og setter det fra seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har som sagt opplevd litt av hvert i åpen- bar bryllup. I de tilfellene er det bartenderne som har sviktet. Sørg for å få en bartender som kan blande drinker, som setter grenser når noen blir overstadige og som ikke selv er så dritings at h*n ikke treffer glassene når h*n skal skjenke.

Er det virkelig bare meg som har opplevd at folk har blitt sørpe dritings i bryllup??? (er litt overrasket nå).

Skjermen

Skrevet

Er det virkelig bare meg som har opplevd at folk har blitt sørpe dritings i bryllup??? (er litt overrasket nå).  

Skjermen

Har bare vært i bryllup med åpen bar. Sørpe dritings er folk blitt først etter midnatt, og da har det uansett ligget litt i kortene at det er lagt opp til en heidundranes fest. I andre bryllup har det vært åpen bar og ingen skikkelig fulle. Men alle har hatt bartendere.

Skrevet

Lampeskjerm skrev:

Joda, jeg har opplevd det. Til og med at brudgommens forlover var dritings når kaffen skulle serveres og det er uhørt synes jeg.

Skrevet

Hos oss blir det åpen bar til de går hjem. Regner med at venner og kjente klarer og oppføre seg såpass at dette ikke vil by på problemer.

Skrevet

Hos oss blir det åpen bar , med øl, vin et mindre utvalg av drinkerosv. Ingen vits i å ha et kjempe barkart synes vi. Vi kommer til å ha en erfaren bartender som selvsagt skal være alkoholfri (hun er jo faktisk på jobb). På den måten skal vi nok unngå at folk får i seg for mye. :perebrus:

Jeg har vært i bryllup der folk har vært skikkelig drita (les :kvalm: )og det synes jeg ikke passer seg overhodet! Men folk må få lov til å kose seg :enig_animasjon:

Skrevet

[quote="Poirot"

Man kjenner jo sine gjester og dette går sikkert fint. Men vær obs på at dere risikerer en del svinn ved at folk blander for sterkt og setter det fra seg.

Skrevet

Vi serverer alkohol, er ikke sikre på hva ennå men det blir nok mye forskjellig. Ingen av oss drikker stort selv så vi tenker nok mest på gjestene i forhold til det.

Regner selvsagt med at de klarer å styre seg, nåde den som drikker seg fra sans og samling altså... Da bærer det på huet og rævva rett ut på asfalten...

Vi kommer nok til å ha en bartender for kvelden slik at det blir mulighet for drinker og slik at det ikke blir "helt" selvbetjening og fritt fram.

Skrevet

Jeg har vært i bryllup med åpen bar, og bryllup uten alkoholservering. Begge deler funker bra! Så lenge folk vet om det på forhånd..

Skrevet

Vi hadde vin til maten og åpen bar med drinker(sprit) og vin. Vi kuttet ut øl.

Grunnen er at vi fikk mye sprit av min mor. Øl droppet vi fordi vi hadde så mye annet å drikke på.

Skrevet

Noen vil sikkert synes at man er snåle, men vi serverer champis til mottagelsen, øl og vin og avec, så får de som ønsker det ta med eget til festen. Det blir jo sikkert noe igjen fra middag og avec, så det blir jo alle å kunne forsyne seg av. Tror uanz at alle blir å vise måtehold, det er jo et bryllup, ikke en fyllefest. :wink:

Skrevet

Åssen ordner du at folk vet at de skal ta med selv da? Skal du skrive "ta med alkohol selv" i innbydelsen?

Skrevet

Hotellbaren selger vel det folk vil ha etter maten.

Skrevet
Åssen ordner du at folk vet at de skal ta med selv da? Skal du skrive "ta med alkohol selv" i innbydelsen?

Nei.. Blir å si ifra om dette muntlig. Om de ønsker å drikke noe utover det man har å tilby, så får de ta det med selv blir jeg å si. :)

Skrevet

Vi holder drikke hele kvelden. Vi skal begynne å "hamstre" vin,brennevin og mineralvann på harry-turer allerede nå.

Skrevet

Vi skal servere vin til maten (og mineralvann, samt brus for de som ikke drikker alkohol), deretter blir det kaffe avec, saa skal brudgommen servere en kempegod punsj rett foer kaken. De som vil ha mer alkohol etter det kan bruke en eller to bonger (vet ikke ennaa om det blir en eller to), og saa kjope selv (gjestene faar beskjed om aa ta med kontanter). Utvalget i baren vil bli standard - whisky, noen likorer, ol osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...