AnonymBruker Skrevet 6. september 2012 #1 Skrevet 6. september 2012 hva er dine sterke/svake sider? Anonym poster: 8856130f5a4703c40a0330725b4486b3
Skjønningen Skrevet 6. september 2012 #2 Skrevet 6. september 2012 Min sterke side er vel at jeg står på mitt og ikke gir opp. Min svake side er at jeg kan være for standhaftig og egen. Jeg jobber med saken.
Maestro Skrevet 6. september 2012 #3 Skrevet 6. september 2012 Sterke sider: Imøtekommende og utadvendig Veldig snill med andre mennesker Svake sider: pga ADHDn min, så stresser jeg mye, gir fort opp, mister interesse for ting om det blir vanskelig. (denne jobber jeg mye med) Må tenke litt over denne egentlig..
Skjønningen Skrevet 6. september 2012 #4 Skrevet 6. september 2012 Sterke sider: Imøtekommende og utadvendig Veldig snill med andre mennesker Svake sider: pga ADHDn min, så stresser jeg mye, gir fort opp, mister interesse for ting om det blir vanskelig. (denne jobber jeg mye med) Må tenke litt over denne egentlig.. Utadvendig? :S Er du utenfor deg selv? Regner med du mener utadvendt?
Maestro Skrevet 6. september 2012 #5 Skrevet 6. september 2012 Utadvendig? :S Er du utenfor deg selv? Regner med du mener utadvendt? Liiitt trøtt kanskje..?
Skjønningen Skrevet 6. september 2012 #6 Skrevet 6. september 2012 Liiitt trøtt kanskje..? Hehe. Ja, du er unnskyldt.
Maestro Skrevet 6. september 2012 #7 Skrevet 6. september 2012 Sterke sider: Imøtekommende og utadvendig Veldig snill med andre mennesker Står på når det gjelder jobb, tar vakter, jobber lenger og gjør alt for jobben. Altså.. Pliktoppfyllende! Svake sider: pga ADHDn min, så stresser jeg mye, gir fort opp, mister interesse for ting om det blir vanskelig. (denne jobber jeg mye med) Ordet "nei", er gresk for meg Og ender med at jeg sliter meg ut for andre. Må tenke litt over denne egentlig..
Anoia Skrevet 7. september 2012 #8 Skrevet 7. september 2012 Sterke sider: Kreativ og kunnskapstørst Stort sett snill og velmenende Åpen og liberal Svake sider: Forferdelig utålmodig, av og til slurvete Kan være veldig asosial og unnvikende, forsvinner helt under jorden i perioder Er en "vanskelig" type følelsesmessig; ofte sint/deprimert/stresset (men også veldig glad/hyper/vimsete)
Maestro Skrevet 7. september 2012 #9 Skrevet 7. september 2012 Sterke sider: Kreativ og kunnskapstørst Stort sett snill og velmenende Åpen og liberal Svake sider: Forferdelig utålmodig, av og til slurvete Kan være veldig asosial og unnvikende, forsvinner helt under jorden i perioder Er en "vanskelig" type følelsesmessig; ofte sint/deprimert/stresset (men også veldig glad/hyper/vimsete) Du høres ganske lik ut som meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå