Gå til innhold

Hjelp! iTunes og iPod er ikke enige

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp formatert dataen, og da jeg la inn iTune igjen, er ikke biblioteket det samme som jeg har på iPoden. Det er nå et gammelt bibliotek, så hvis jeg synkroniserer iPoden nå, vil jeg miste alle spillelisene mine! Er det på noen måte mulig å synkronisere iPoden med iTunes, og ikke omvendt? Altså sånn at musiken fra iPoden min kommer inn på iTunes i steden?

Anonym poster: 55a7229710653649058fd5757f39299b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har musikken på samme sted på PCen som du hadde før du formaterte, og du kopierte tilbake iTunes-mappen til Min Musikk så skulle du ikke ha dette problemet :/

Skrevet

Det er det som er så rart...

Det er kanskje en liten historie bak det hele, jeg vet ikke om den oppklarer noe, men:

For et par år siden, da jeg skulle åpne iTunes, så hadde plutselig ett eller annet gått galt, uten at jeg kunne forstå at jeg hadde gjort noe. Spillelistene mine og alt forsvant, og det stod plutselig "previous iTunes library" øverst, istedenfor bare "iTunes". Så vidt jeg husker var det rett og slett et gammelt bibliotek jeg nå hadde, iTunes hadde altså på en måte gått tilbake i tid. Jeg fant aldri noen løsning på dette, og begynte derfor "forfra", med å lage nye spillelister og sånn. NÅ 2-3 år senere, når jeg nå har formatert daten og lagt inn iTunes på nytt, er det den listen jeg en gang mistet som ser ut til å være tilbake. Komplett med musikk jeg har slettet og lister jeg dengang mistet. Men nå er jeg selvfølglig ikke interessert i dette lenger,og vil ha det slik det er på iPoden min. All de nye musikken min (les 2-3 år med nyanskaffet muskk) er også borte fra iTunes. Dette har jeg selvfølgelig på dataen, men det vil ta en halv evighet å legge alt inn igjen.

Anonym poster: 891e032f46c0148171712b6c8f727354

Skrevet

Må dra på jobb nå, men prøv å søk etter "iPod to new iTunes" og lignende på Google/YouTube og se om du finner noen guider eller noen med lignende problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...