missfidget Skrevet 20. februar 2004 #1 Skrevet 20. februar 2004 Noe tips? Hva er ny? Har hørt om en ny duft fra Escada som høres deilig ut, skal lukter mango....Mmmmm! Noen andre som har kjøpt ny til våren eller?
Cola Girl Skrevet 20. februar 2004 #2 Skrevet 20. februar 2004 Jeg var innom et parfymeri i går og der så jeg ny rosa Eternity fra Calvin Klein. Jeg fikk en sprut og snuste på den i hele går. Jeg likte den veldig godt så den må jeg nok ha. Bruker vanligvis Eternity og denne var på en måte Eternity med sommer-vri.
Gjest Ethereal Skrevet 23. februar 2004 #3 Skrevet 23. februar 2004 Jeg har akkurat kjøpt Stella. Den lukter rose, men jeg liker den faktisk kjempegodt. Den kom i høst en gang, men jeg er en etternøler. Ellers blir det nok som vanlig mye DKNY på meg, og D&G Light Blue. (Jeg takler ikke frukt-parfymer, og liker ikke Escadas sommerparfymer). Den nyeste fra Escada skal hete Island Kiss, forøvrig.
-ida- Skrevet 23. februar 2004 #4 Skrevet 23. februar 2004 Jeg har kjøpt meg weekend fra Burberry og er veldig fornøyd. Den er kanskje ikke spesielt sommerlig, men lukter godt.
Nana Skrevet 24. februar 2004 #5 Skrevet 24. februar 2004 Dolce & Gabbana sin Light Blue er en typisk sommerparfyme for meg. Jeg elsker også J'adore sin sommerutgave som er mye lettere enn originalen. Ingen av disse er nye, men gode :-)
jente|20 Skrevet 24. februar 2004 #6 Skrevet 24. februar 2004 jeg synes "alle" lukter light blue.. kjenner den overalt, og den gjør meg skikkelig kvalm.. men det er anna sak.. jeg har forelska meg i calvin klein-truth, så den skal jeg ha neste gang =) har chanel-chance nå.. deilig den..
Gjest gjest1 Skrevet 24. februar 2004 #7 Skrevet 24. februar 2004 Jeg vil foreslå RALPH Eller så er jeg enig i at Dolce & Gabbana sin Light Blue er nydelig.... men veldig populær nå, så veldig mange lukter akkurat den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå