Gå til innhold

Kjøpe Samsung galaxy 3 - hvor?


Gjest Crow

Anbefalte innlegg

Håper å få litt tips om hvor det lønner seg å handle.

Skal spandere på samboern en samsung galaxy 3 til bursdagen hans. Har kikket litt rundt på nettbutikkene til Elkjøp, Expert (var faktisk den dyreste), netonnet, cdon. Nesten alle har den samme prisen, og da lurer jeg på om noen har en anbefaling i forhold til hvor det er greiest å handle?

Er prisen en annen på butikkene? Skal kjøpe uten abonement.

Håper på gode råd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Telefoner uten abonement selges med mikroskopisk fortjeneste og du vil derfor slite med å finne noen reel prisforskjell. Du kan sjekke prislista til www.amobil.no evt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Er forberedt på betale den summen de fleste har, tenkte mer på om hvilke erfaringer folk har med de forskjellige nettbutikkene. Egentlig foretrekker jeg å kjøpe så dyre ting på butikken, men hvis det er mye dyrere satser jeg på nettbutikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, det har jeg faktisk ikke fått med meg. Kan jeg plage deg med å spørre om et eksempel? Jeg tar egentlig hvilken som helst butikk (har vel alle i nærheten). Supertakknemlig for hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Komplett.no og mpx.no har pick up points på samme sted. På dustin.no kan du registrere deg med studentmail (hvis du er student) og da får man gratis frakt på kjøp over 2000 og iblant rabatter.

EDIT: Dustin har fantastisk kundeservice!

Endret av Nora90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. kjøp evt fra nettbutikker som har eksistert i mange mange år og har norske lager (om bedriften går konkurs og mobilen er kjøpt av selger utenfor landets grenser så har du intet krav til hjelp fra produsenten

2. om du vil ha lånetelefon og kunne levere inn mobilen fysisk må du kjøpe fra noen som har fysiske salgssteder (slik som nevnt elkjøp og lefdal eksempelvis)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...