AnonymBruker Skrevet 6. september 2012 #1 Skrevet 6. september 2012 Skal på sexy utflukt i helgen, og vil dra på meg finkjolen med hele greia, hofteholdere, strømper alt. Hofteholderen har jeg, men ikke strømpene. Tilgjengelig har jeg: H&M Lindex Cubus Triumph.. tror jeg.. Eh ja, de vanlige merkekjedene her og der. Ikke noe sånn sexy undertøysavdeling. Noen som vet? Jeg har noen strømper med sånn limkant, av og til har jeg pressa de inn i klemene til hofteholderen, men vet ikke hvor godt det holder, kjipt om det sklir av under bordet mens jeg reiser meg fra bordet på en resturant.. Tips? Anonym poster: db76401b46d35d25fc8272ec0f88afcd
AnonymBruker Skrevet 6. september 2012 #2 Skrevet 6. september 2012 Jeg kjøpte mine strømper på kondomeriet, og et annet par på lindex Anonym poster: eb7636d2711373479b331b76ae88406e
AnonymBruker Skrevet 6. september 2012 #3 Skrevet 6. september 2012 Kan jeg bruke vanlige stay ups til hofteholder, om jeg ikke finner finere strømper? Anonym poster: e978fe55b10809b716eafc7054ff3a83 1
Wonderbitch Skrevet 7. september 2012 #4 Skrevet 7. september 2012 Jeg også lette og lette etter slike for en stund siden, men ikke en gang på undertøysbutikker fant jeg.. tror du sparer mye tid og leting på å bestille fra nettet isteden.. om du ikke finner bør du heller droppe hofteholderen og bare bruke stay-ups.. er jo kjempesexy det også 1
Professor Orm Skrevet 8. september 2012 #6 Skrevet 8. september 2012 Mine kjære venner, dere må da gå på Wolford boutique! Eller butikker hvor de selger merket. Jeg er strømpefreak, jeg har over 100 par. Wolford sine er gode 4
Gjest alille Skrevet 9. september 2012 #7 Skrevet 9. september 2012 Lindex har ok utvalg. Men har man tid anbefales det å bestille fra nett, f.eks fra http://www.stockingshq.com/ 1
Stocking lover Skrevet 9. september 2012 #8 Skrevet 9. september 2012 Skal på sexy utflukt i helgen, og vil dra på meg finkjolen med hele greia, hofteholdere, strømper alt. Hofteholderen har jeg, men ikke strømpene. Tilgjengelig har jeg: H&M Lindex Cubus Triumph.. tror jeg.. Eh ja, de vanlige merkekjedene her og der. Ikke noe sånn sexy undertøysavdeling. Noen som vet? Jeg har noen strømper med sånn limkant, av og til har jeg pressa de inn i klemene til hofteholderen, men vet ikke hvor godt det holder, kjipt om det sklir av under bordet mens jeg reiser meg fra bordet på en resturant.. Tips? Anonym poster: db76401b46d35d25fc8272ec0f88afcd Skal på sexy utflukt i helgen, og vil dra på meg finkjolen med hele greia, hofteholdere, strømper alt. Hofteholderen har jeg, men ikke strømpene. Tilgjengelig har jeg: H&M Lindex Cubus Triumph.. tror jeg.. Eh ja, de vanlige merkekjedene her og der. Ikke noe sånn sexy undertøysavdeling. Noen som vet? Jeg har noen strømper med sånn limkant, av og til har jeg pressa de inn i klemene til hofteholderen, men vet ikke hvor godt det holder, kjipt om det sklir av under bordet mens jeg reiser meg fra bordet på en resturant.. Tips? Anonym poster: db76401b46d35d25fc8272ec0f88afcd Strømper med limkant er stayups. Det går sikkert fint, men det er jo best med strømper som er beregnet på strømpeholder. Synd det er så dårlig utvalg i norske forretninger; selv strømpeavdelingen på Steen og Strøm har ikke allverden. Det lønner seg nok å bestille på nettet, men du rekker det neppe før helgen. Tips www.stockingirl.com
Wonders Skrevet 9. september 2012 #9 Skrevet 9. september 2012 jeg kjøper strømper som ser ut som stay-ups, fordi hofteholder lager merker under klær... Norge har skikkelig ræva utvalg. Og det koster ca 4-600 for et par på Wolford/Steen & Strøm.. 2
Professor Orm Skrevet 10. september 2012 #10 Skrevet 10. september 2012 Strømper med limkant er stayups. Det går sikkert fint, men det er jo best med strømper som er beregnet på strømpeholder. Synd det er så dårlig utvalg i norske forretninger; selv strømpeavdelingen på Steen og Strøm har ikke allverden. Det lønner seg nok å bestille på nettet, men du rekker det neppe før helgen. Tips www.stockingirl.com Bare sånn av erfaring, stay-ups og hofteholder funker ikke. Man får ikke festa strømpene pga. silikonen. Jeg vet det av erfaring. Wolford har fine, og de koster ikke mer enn 300. 1
Gjest alille Skrevet 10. september 2012 #11 Skrevet 10. september 2012 Bare sånn av erfaring, stay-ups og hofteholder funker ikke. Man får ikke festa strømpene pga. silikonen. Jeg vet det av erfaring. Wolford har fine, og de koster ikke mer enn 300. Joda, det går, hvis man har skikkelige hofteholdere og ikke sånn plastdrit fra H&M/Lindex/Cubus etc.
Vantage Skrevet 11. september 2012 #12 Skrevet 11. september 2012 Please, bruk stayups uten hofteholdere, og vanlige strømper med holdere, det ser sååååå mye bedre ut da. Enjoy, Vantage
Professor Orm Skrevet 11. september 2012 #13 Skrevet 11. september 2012 Joda, det går, hvis man har skikkelige hofteholdere og ikke sånn plastdrit fra H&M/Lindex/Cubus etc. Skal prøve det neste gang. Det er mulig det var det jeg gjorde også
FantasDick Skrevet 11. september 2012 #14 Skrevet 11. september 2012 Jeg kjøpte en gang et par sorte strømper med bred blondekant på Cubus (90% sikker på at det var Cubus). De holdt seg overraskende bra, og var veldig fine på. Disse er strømper, altså, og ikke stay-ups (med silikon).
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2012 #15 Skrevet 12. oktober 2012 Flere bilder av dere med strømpebukse på ønskes! Anonym poster: 4386fae52e19bd980de3862cb49d4d60
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2012 #16 Skrevet 12. oktober 2012 jeg kjøper strømper som ser ut som stay-ups, fordi hofteholder lager merker under klær... Norge har skikkelig ræva utvalg. Og det koster ca 4-600 for et par på Wolford/Steen & Strøm.. Sexy legs! Anonym poster: 4386fae52e19bd980de3862cb49d4d60
Hottrio Skrevet 12. oktober 2012 #17 Skrevet 12. oktober 2012 Skulle ønske jeg kunne kledd meg opp sammen med dere ladies... strømper med eller uten hofteholder, lekre kjoler, høye hæler.....love!!
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2012 #18 Skrevet 12. oktober 2012 Får man kjøpt hofteholdere i vanlige merkebutikker? Jeg har lyst på, men det er sjeldent jeg ser det. Hender at H&M har hatt noen ganger, men da oppdager jeg det for sent naturligvis, slik at de som er igjen ikke er i min størrelse... Anonym poster: 3c93ddb553b3ee0d3372f96b22166751
Gjest Lille-pus Skrevet 12. oktober 2012 #19 Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Norge har skikkelig ræva utvalg. Og det koster ca 4-600 for et par på Wolford/Steen & Strøm.. Tips: Gå de få meterene fra Steen & Strøm og opp i Lille Gensen til Wolford Boutique'en. Wolford er desverre dyre, - og ikke bare her i Norge. Er jeg ute på reise, og får se en Wolford forhandler, så stuper jeg inn. I realtet er kursen det eneste sted du kan 'spare' noe på et par Wolford, - også når nærmeste Wolford Boutique har VIP salg (men disse annonseres aldri. Du få invitasjonen på e-post/som pent invtasjonsbrev i adressert konvolutt, dersom du har lagt igjen tilstrekkelig antall kroner i løpet av året.) Ofte kan du, i forbindelse med sesongens nye varer, finne en eske med knalltilbud stående i butikken. Da er det rydding i hyllene og utfasing av utgåtte mønster Endret 12. oktober 2012 av Lille-pus 1
Gjest alille Skrevet 13. oktober 2012 #20 Skrevet 13. oktober 2012 Får man kjøpt hofteholdere i vanlige merkebutikker? Jeg har lyst på, men det er sjeldent jeg ser det. Hender at H&M har hatt noen ganger, men da oppdager jeg det for sent naturligvis, slik at de som er igjen ikke er i min størrelse... Anonym poster: 3c93ddb553b3ee0d3372f96b22166751 Hofteholderne på H&M er bare til pynt og duger ikke til faktisk bruk (dvs å faktisk holde strømpene på plass en hel dag). Det samme gjelder alle de andre store, kjente kjedene. Men det kan hende de har på undertøysbutikker. Den beste kvaliteten får du ved å bestille på nettet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå