AnonymBruker Skrevet 6. september 2012 #1 Skrevet 6. september 2012 Hei. Jeg har nettopp sluttet på p-pillen og vi ønsker å begynne å prøve snart! Spennende å se hva som skjer:) Har en del spm som jeg håper noen kan svare på! 1) når fikk dere mensen etter p-pille slutt? 2) symptomer etter endt p-pille bruk? 3) når ble dere gravid? 4) alle disse forkortelsene dere bruker, hva betyr de? Jeg skjønner lite=/ Finnes det en oversikt?=) Takk for svar Anonym poster: fa7e78f2810e4cd1e115ac2dbbe8e03d
saltvann Skrevet 7. september 2012 #2 Skrevet 7. september 2012 1) når fikk dere mensen etter p-pille slutt? Med p-pillene begynte jeg med sukkertablettene på en mandag og fikk mensen som oftest onsdag. Da jeg sluttet med p-pillene fikk jeg dem en mandag.. (4 uker etter pilleslutt) 2) symptomer etter endt p-pille bruk? Trodde nesten jeg var gravid 3 uker etter p-pilleslutt.. Var kvalm, trøtt, tisset ofte, vondt i magen, vondt i hodet.. Men det er ofte symptomer på p-pilleslutt. 3) når ble dere gravid? Skal begynne å prøve i oktober. 4) alle disse forkortelsene dere bruker, hva betyr de? Jeg skjønner lite=/ Finnes det en oversikt?=) Søk på noen av forkortelsene på google, så kommer det opp Lykke til, husk å ikke stress! ;P
Gjest Dream89 Skrevet 7. september 2012 #3 Skrevet 7. september 2012 Har en del spm som jeg håper noen kan svare på! 1) når fikk dere mensen etter p-pille slutt? Fikk det ca 1 uke etter slutt:) 2) symptomer etter endt p-pille bruk? Fikk ingen symptomer:) 3) når ble dere gravid? Ble gravid litt over 1 mnd etter. Fikk mensen 2 ganger:) 4) alle disse forkortelsene dere bruker, hva betyr de? Jeg skjønner lite=/ Finnes det en oversikt?=) EL=eggløsning , SA=spontan abort, MA=missd abortion, UL=ultralyd. Det er alle jeg husker akkurat nå Anonym poster: fa7e78f2810e4cd1e115ac2dbbe8e03d
AnonymBruker Skrevet 7. september 2012 #4 Skrevet 7. september 2012 1. fikk mensen på sukkerpillene først, så fikk jeg neste 28dager etterpå. 2.ingen:) 3. På 2. forsøk (2PP), dvs ca 6 uker etter p-pilleslutt 4.PP =prøveperiode Anonym poster: 5915a73972f6668061a3f92e647a3cc8
Gjest airam90 Skrevet 7. september 2012 #5 Skrevet 7. september 2012 (endret) 1) når fikk dere mensen etter p-pille slutt? 2) symptomer etter endt p-pille bruk? 3) når ble dere gravid? 4) alle disse forkortelsene dere bruker, hva betyr de? Jeg skjønner lite=/ Finnes det en oversikt? 1. På prikken nøyaktig nesten 2. Ingen, har blitt mye bedre både kviser, humør og menssmerter. 3. Prøver enda (3 pp) 4. EL = eggløsning, TR = tante rød, IKM = Ikke kommende mens(datoen man forventer mens, men ikke vil ha den), PP = hvor mange prøveperioder. osv. Endret 7. september 2012 av airam90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå