AnonymBruker Skrevet 6. september 2012 #1 Skrevet 6. september 2012 Hei. Min søster hadde nettopp gåt tur med hunden. Ca en halvtime etter så løp hunden inn på rommet mitt og ville opp i sengen. Jeg spurte om hun var ren, og kjente på hun. Helt tørr og ikke noe bøss. Men min søster sa hun er litt våt etter at hun har vært ute , men det var hun jo ikke så jeg tok hun opp. Hun satt oppå meg og hele sengen. Da så jeg den dritten bak i halen, og hun hadde gått rundt i hele romemt mitt og i huset og sittet oppåmeg. Min søster sa da at det var min feil, fordihun sa at hunden var litt møkkete etter tur, men jeg kjente jo på hun den var ikke møkkete i d heletattt(utenom bak,s om jeg ike så). Hun sa da at det var min feil som sagt, og nå må jeg vaske alt. Synes dere ikke hun burde redd opp for meg osv, selvom hun ikke visste det ordentlig.. hun kunne jo sjekket bak som hun pleier, jeg regner jo ikke m han hunden skal hanoe bak.. tanker=? Anonym poster: e21d6999d640343a5596ca9d2cfd4cfa
AnonymBruker Skrevet 6. september 2012 #2 Skrevet 6. september 2012 Jeg var forresten nydusjet.. :/ Anonym poster: e21d6999d640343a5596ca9d2cfd4cfa 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2012 #3 Skrevet 6. september 2012 Anmeld. Jeg ser ingen annen løsning på noe så grusomt. Anonym poster: 74dd0f5e9f9225ad226d73fe91c2c7c3 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2012 #4 Skrevet 6. september 2012 Du burde sjekket hunden ordentelig, det gjør alltid jeg. Og jeg håper at du dusjet og vasket deg og hunden, og rommet ditt, før du satte deg ned på dataen og skrev dette innlegget? Anonym poster: dacc18629792e2d39f257a4d7099f83d 3
Gjest Violetta Skrevet 8. september 2012 #5 Skrevet 8. september 2012 Det er da ikke vanlig at det henger dritt igjen bak på hunden? Det har jeg aldri opplevd, jeg har hatt hund i mange år. Jeg tenker med en gang at hunden har et avføringsproblem...
Sugerøret Skrevet 8. september 2012 #6 Skrevet 8. september 2012 Det er da ikke vanlig at det henger dritt igjen bak på hunden? Det har jeg aldri opplevd, jeg har hatt hund i mange år. Jeg tenker med en gang at hunden har et avføringsproblem... Eller mye pels i baken (eller spist mye gress.. ) Frem med en god saks.
Portvinpiken Skrevet 8. september 2012 #7 Skrevet 8. september 2012 Tja du... hvilke tanker skal man ha om dette da...;-). Jo, enkelt og greit: selvfølgelig kan en hund ha dritt bak, spesielt langhårede hunder. Den kan ha hatt litt løs mage, den kan ha spist gress som da skal ut i laaaange gresstråer. En hund behøver ikke være syk for at det henger litt dritt igjen bak. Løs mage eller hard mage kan komme av at den har spist noe den ikke pleier osv. Er da ikke noe å lage sånt voldsomt oppstyr over dette. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå