Diixie Skrevet 6. september 2012 #1 Skrevet 6. september 2012 Jeg tenkte først at; Nå er det jul! Jeg vil ha en gryteklut! Så jeg satte i gang med å strikke en lapp i rødt og hvitt og fine farger.. Nå har jeg to rader igjen før jeg er ferdig, men jeg har ett problem. Jeg la opp 70(!) masker, noe jeg først trodde var helt greit. Det er bare det at lappen blir jo litt for stor til å være en gryteklut, eller? Så det jeg lurer på er; Hva synes dere jeg kan bruke lappen til? Som sagt, den er lagd i 70 masker, i fargene hvitt og rødt. Kan jeg fremdeles bruke den som gryteklut eller blir det for dumt? Kan jeg eventuelt bruke den som en vaskeklut?
Diixie Skrevet 6. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2012 Ja, jeg tenkte faktisk på det.. Jeg ble akkurat ferdig med den, så jeg tenker at jeg skal lage ett annet sett med grytekluter, sånn at det blir ett sett til sammen. En kjøkkenfille og 2 grytekluter 1
Sugerøret Skrevet 7. september 2012 #4 Skrevet 7. september 2012 Du kunne brukt den som gryteunderlag
Diixie Skrevet 7. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2012 Ja! :D Åh! Nå begynner faktisk idèene å forme seg her.. (Skrev jeg idéene riktig? Følte plutselig at det hørtes harry ut.. ) MEN; Jeg tror jeg bruker den som en kjøkkefille også kan jeg hekle et gryteunderlag Men takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 7. september 2012 #6 Skrevet 7. september 2012 Idé med aksenten denne veien. Anonym poster: f5ba0f1a6ec6740f98716eacd9796fb3
Diixie Skrevet 7. september 2012 Forfatter #7 Skrevet 7. september 2012 Ah, jeg visste det var noe.. Thank you!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå