Gå til innhold

Havbris fiskepostei

Fat Sally Lee

Anbefalte innlegg

Er det flere her inne som har oppdaget hvor utrolig godt det er med havbris på brødskiva? Sunt er det også!

Fiskepostei av tunfisk eller laks, finnes i 4 eller 5 forskjellige varianter, Mine favoritter er laks med dill og tunfisk med sitron og pepper.

Anbefales!

*MUMS*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Etter at sambo kun spiste Havbris på brødskiven i flere uker var jeg bare nødt til å smake selv. Har kun smakt den med laks/pepper og den med tunfisk/sitron/pepper. SINNSYKT gode!

Har fått dilla, jeg med...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker dem også!

Akkurat nå holder jeg på med en makrell m/mild røyksmak. Nam, nam.

Har vel smakt alle bortsett fra laks naturell.

Spiser dem med paprika på brødskiva... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Er det flere her inne som har oppdaget hvor utrolig godt det er med havbris på brødskiva? Sunt er det også!

Fiskepostei av tunfisk eller laks, finnes i 4 eller 5 forskjellige varianter, Mine favoritter er laks med pepper og tunfisk med sitron og pepper.

Anbefales!

*MUMS*

Jepp!

Havbris

Må ha det, bare må ha det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

I begynnelsen, da jeg kun så reklamen på tv, avfeide jeg det hele med at det var kattemat. Men etter å ha smakt ville jeg aldri gitt Havbris til en katt, men beholdt den selv. Min absolutte favoritt er tunfisk med soltørkede tomater (men jeg elsker tunfisk i alle varianter).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en boks Laks naturell her om dagen og synes den var veldig god. Skulle egentlig ha Laks med dill men den var utsolgt, så det endte med at jeg tok på dill selv. :)

Tunfisk.. hvordan smaker det egentlig..? Har aldri spist det før jeg, men har hørt noen si at det smaker som kylling.. er det sant? Hørtes nemlig godt ut med soltørkede tomater og basilikum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tunfisk kan kanskje minne litt om kylling...har den samme nøytrale smaken, som gjør at det passer til alt!

Jeg har ikke prøvd alle havbrisvariantene, har liksom slått meg til ro med at det ikke finnes noen som er bedre enn de jeg har smakt - men nå skal jeg jammen meg prøve resten også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...