Fat Sally Lee Skrevet 20. februar 2004 #1 Del Skrevet 20. februar 2004 Er det flere her inne som har oppdaget hvor utrolig godt det er med havbris på brødskiva? Sunt er det også! Fiskepostei av tunfisk eller laks, finnes i 4 eller 5 forskjellige varianter, Mine favoritter er laks med dill og tunfisk med sitron og pepper. Anbefales! *MUMS* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 20. februar 2004 #2 Del Skrevet 20. februar 2004 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carmelita Skrevet 20. februar 2004 #3 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg har lurt på om de er gode, får prøve en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 21. februar 2004 #4 Del Skrevet 21. februar 2004 Har smakt en av de, men husker ikke hvilken og den falt IKKE i smak...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 21. februar 2004 #5 Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg synes den er nydelig, Havbris på mørkt rugbrød er supert, dessuten er det sunt. Laks med dill er min favoritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2004 #6 Del Skrevet 21. februar 2004 :o Hva er det du er så overrasket/sjokkert over?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 21. februar 2004 #7 Del Skrevet 21. februar 2004 At jeg får oppleve fiskepostei i min levetid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 21. februar 2004 #8 Del Skrevet 21. februar 2004 Huff nei, jeg synes de smaker forferdelig. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 21. februar 2004 #9 Del Skrevet 21. februar 2004 Sambo digger tunfisken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 21. februar 2004 #10 Del Skrevet 21. februar 2004 Jepp, utrolig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 21. februar 2004 #11 Del Skrevet 21. februar 2004 Helt enig, jeg digger tunfisk med pepper og sitron, og laks naturell jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 22. februar 2004 #12 Del Skrevet 22. februar 2004 Etter at sambo kun spiste Havbris på brødskiven i flere uker var jeg bare nødt til å smake selv. Har kun smakt den med laks/pepper og den med tunfisk/sitron/pepper. SINNSYKT gode! Har fått dilla, jeg med...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 22. februar 2004 #13 Del Skrevet 22. februar 2004 At jeg får oppleve fiskepostei i min levetid. Og det er spesielt/sært fordi.....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 22. februar 2004 #14 Del Skrevet 22. februar 2004 Og det er spesielt/sært fordi.....? Det var ironisk ment, da :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 23. februar 2004 #15 Del Skrevet 23. februar 2004 Tunfisk med pepper og sitron er genial! Amarone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 23. februar 2004 #16 Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg liker dem også! Akkurat nå holder jeg på med en makrell m/mild røyksmak. Nam, nam. Har vel smakt alle bortsett fra laks naturell. Spiser dem med paprika på brødskiva... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flo* Skrevet 24. februar 2004 #17 Del Skrevet 24. februar 2004 Er det flere her inne som har oppdaget hvor utrolig godt det er med havbris på brødskiva? Sunt er det også! Fiskepostei av tunfisk eller laks, finnes i 4 eller 5 forskjellige varianter, Mine favoritter er laks med pepper og tunfisk med sitron og pepper. Anbefales! *MUMS* Jepp! Havbris Må ha det, bare må ha det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 24. februar 2004 #18 Del Skrevet 24. februar 2004 I begynnelsen, da jeg kun så reklamen på tv, avfeide jeg det hele med at det var kattemat. Men etter å ha smakt ville jeg aldri gitt Havbris til en katt, men beholdt den selv. Min absolutte favoritt er tunfisk med soltørkede tomater (men jeg elsker tunfisk i alle varianter). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 25. februar 2004 #19 Del Skrevet 25. februar 2004 Kjøpte en boks Laks naturell her om dagen og synes den var veldig god. Skulle egentlig ha Laks med dill men den var utsolgt, så det endte med at jeg tok på dill selv. Tunfisk.. hvordan smaker det egentlig..? Har aldri spist det før jeg, men har hørt noen si at det smaker som kylling.. er det sant? Hørtes nemlig godt ut med soltørkede tomater og basilikum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 25. februar 2004 Forfatter #20 Del Skrevet 25. februar 2004 Tunfisk kan kanskje minne litt om kylling...har den samme nøytrale smaken, som gjør at det passer til alt! Jeg har ikke prøvd alle havbrisvariantene, har liksom slått meg til ro med at det ikke finnes noen som er bedre enn de jeg har smakt - men nå skal jeg jammen meg prøve resten også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå